شرط پی‌اس‌جی برای راموس: کمتر بازی کن و بمان

به گزارش “ورزش سه”، قرارداد راموس با باشگاه پاری سن ژرمن در انتهای فصل جاری به اتمام خواهد رسید و هنوز قرارداد جدیدی به امضا نرسیده است. 


باشگاه پاری سن ژرمن قصد دارد قرارداد سرخیو راموس، مدافع اسپانیایی، را برای یک فصل دیگر تمدید کند.

شرط پی‌اس‌جی برای راموس: کمتر بازی کن و بمان

راموس این فصل در 43 بازی در تمامی رقابت‌ها برای پاری سن ژرمن به میدان رفت. مصدومیت پرسنل کیمپمبه که باعث شد این بازیکن فرانسوی در اکثر دیدارهای این فصل غایب باشد، این فرصت را به راموس داد که گزینه اصلی این تیم در خط دفاعی باشد.

با این حال روزنامه فرانسوی اکیپ خبر داده که مدیران پی اس جی قصد دارند قرارداد این مدافع اسپانیایی را یک سال دیگر و تا پایان فصل 04-2023 تمدید کنند. هرچند به این بازیکن اطلاع داده شده که در صورت ادامه حضورش در پارک دو پرنس شاید به اندازه این فصل به او بازی نرسد.

1875995


کد خبر : 1940010 |
05 خرداد 1402 ساعت 13:22 |
952 بازدید |

0
دیدگاه

با این حال، این باشگاه به صورت جدی به دنبال جذب چند مدافع برای فصل آینده است. میلان اشکرینیار پس از پایان مهلت قراردادش به عنوان بازیکن آزاد راهی پاریس خواهد شد. 

همچنین در روزهای اخیر اخباری درباره جذب لوکاس هرناندز، مدافع فرانسوی بایرن مونیخ، منتشر شده است و آیمریک لاپورت از منچسترسیتی هم یکی دیگر از گزینه‌های این باشگاه در پنجره نقل و انتقالات تابستانی است.



منبع

پیش از این گفته می‌شد که این بازیکن به احتمال زیاد در پایان فصل جاری از این باشگاه جدا خواهد شد و بسیاری از احتمال حضور او در لیگ آمریکا یا لیگ عربستان خبر داده بودند.