شش عصر، داغترین ساعت فوتبال به وقت ایران

نکته جالب اینکه تمام بازیها به صورت همزمان ساعت شش عصر برگزار می‌شود تا 8 بازی جذاب در این ساعات، داغترین لحظات ممکن را برای فوتبال ایران رقم بزند.

همچنین هر دو بازی پنج شنبه و جمعه برگزار می‌شود تا با حضور احتمالی هواداران، لیگ برتر ایران با سکوهای پر از طرفدار به سرانجام برسد.



منبع

به گزارش “ورزش سه”، در حالی که سپاهان با سه امتیاز بیشتر نسبت به استقلال و چهار امتیاز بالاتر نسبت به پرسپولیس، دست بالا را برای قهرمانی در اختیار دارد اما با این روند احتمالا هفته پایانی، محل تعیین تیم قهرمان خواهد بود.


دو هفته پایانی لیگ برتر مطابق عرف همیشگی، به صورت همزمان برگزار خواهد شد.

شش عصر، داغترین ساعت فوتبال به وقت ایران


کد خبر : 1898069 |
09 فروردين 1402 ساعت 14:20 |
1.3K بازدید |

0
دیدگاه

دو هفته آخر لیگ برتر همزمان شد؛

سازمان لیگ نیز برای رعایت عدالت، دو هفته پایانی لیگ برتر را به صورت همزمان برگزار خواهد کرد تا هرگونه شائبه از سوی تیمها رد شود. در هفته‌های گذشته به خصوص تیم پرسپولیس به برگزاری زودتر بازیهایش نسبت به استقلال و سپاهان اعتراض داشت و حالا دیگر امکان این اعتراض هم نخواهد بود.

باتوجه به برگزاری همزمان، پوشش تلویزیونی مسابقات هم به چالش جالبی تبدیل خواهد شد و هواداران فوتبال نیز احتمالا با هیجان بالا دیدارهای همزمان را دنبال خواهند کرد.

پرسپولیس در دو هفته پایانی به ترتیب با گل‌گهر و نساجی دیدار می‌کند که یک بازی در تهران و دیگری در قائمشهر خواهد بود. استقلال هم با یک تیم مدعی (تراکتور) دیدار خواهد کرد اما سپاهان تنها تیمی است که هر دو بازی آخر خود را با تیمهای میانه و پایین جدولی برگزار خواهد کرد.