شمسایی:‌ هر مربی که شایستگی داشته باشد را جذب می کنیم

وی در واکنش به صحبت‌های مطرح شده در مورد کمک‌ مربیان خارجی و داخلی گفت: من همیشه سعی کرده‌ام با صراحت صحبت‌های خود را مطرح کنم و هر خبرگزاری سؤالی داشته با صراحت به آن پاسخ  داده‌ام. ای کاش دوستان خبرگزاری که اعلام کردند مربیان داخلی از حضور خود اعلام  انصراف کرده‌اند با من حداقل مشورتی و یک تلفنی می‌زدند و من هم اگر حرف یا صحبتی بوده به آنها با صراحت پاسخ می‌دادم.  چه بازیکن و چه مربی دوست دارند به تیم ملی کشور خود کمک کنند. صحبت های که در رابطه با میشل پطروس مربی دروازه‌بانان تیم ملی عراق شده اصلا صحت ندارد وی با تیم ملی عراق قرار دارد و از نظر اخلاقی با مربی که تعهد به کشوری دارد درست نیست وارد مذاکره شد وی از دوستان خوب من است و تا به این لحظه که با شما صحبت می‌کنم هیچ صحبتی با وی نشده است.


سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: هر مربی داخلی یا خارجی که شایسته حضور در تیم ملی باشد را با حمایت فدراسیون فوتبال جذب می‌کنیم.

شمسایی:‌ هر مربی که شایستگی داشته باشد را جذب می کنیم

وی افزود: همیشه بازی‌های تدارکاتی می‌تواند به تیم ملی کمک کند و یک فرصت برای کادر فنی است که بازیکنان جامانده و جوانی که نتوانستند در اردو و یا تورنمنتی خود را نشان دهند به تیم ملی دعوت کنیم و در صورتی که تورنمنت تایلند لغو شود، طبق برنامه‌ای که داریم در اسفندماه اردویی با بازیکنان جوان برگزار خواهیم کرد.


کد خبر : 1866629 |
05 بهمن 1401 ساعت 07:57 |
581 بازدید |

0
دیدگاه

به تورنمنت تایلند می‌رویم

شمسایی اظهار داشت: ما طبق برنامه‌ای که از قبل داشتیم پیش می‌رویم و تمام اردوهای خود را برگزار می‌کنیم و منتظر می‌مانیم که تاریخ دقیق بازی‌های آسیایی و مقدماتی جام جهانی مشخص شود؛ البته ما تورنمنت کافا و همچنین برای بازی با برزیل و ازبکستان هم نامه‌نگاری شده است. بازی با ازبکستان قرار است در فروردین برگزار شود. تمام سعی کادر فنی این است که یک تیم در حد و نام و حیثت ایران داشته باشیم. 

وی همچنین در مورد حضور مربیان خارجی اظهار داشت: در جلسه‌ای که با تاج ریاست فدراسیون فوتبال و اصولی رئیس کمیته فوتسال داشتم آنها موافقت خود را  در مورد حضور مربی خارجی اعلام کردند که من با جناب سفال‌منش هماهنگی‌های لازم را انجام دادیم. متأسفانه یک مربی خارجی که مدنظر ما بود موفق نشدیم با وی به توافق برسیم به این دلیل که وی در حال مذاکره با یک تیم دیگر است. در جلسه‌ای که با مسئولان فدراسیون داشتیم حتی مجوز یک ایده‌پرداز هم در صورتی که بتواند به تیم ملی کمک کند را گرفتیم. 

سرمربی تیم ملی فوتسال افزود: هدف آوردن مربی خارجی یا ایرانی نیست، هدف کمک به تیم ملی چه با مربی خارجی و چه با مربی ایرانی است. من به دنبال این نیستم که بخواهیم بگویم مربیان خارجی بهتر از مربیان ایرانی هستند، خیر. اکنون که من در این جایگاه قرار دارم نمی‌گویم که هیچ مشکلی ندارم قطعاً ایراداتی دارم که باید برطرف کنم و هر انتقادی که باشد را با جان دل قبول می کنم  هیچکسی بی‌عیب و ایراد نیست.



منبع

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: ما تمام بازی‌های لیگ را زیر نظر داریم چه به صورت محسوس چه به صورت نامحسوس، من به داداشی، یکی از مربیان تیم ملی گفتم که اگر از تمام بازی‌ها تصویربرداری شده، آنها جمع‌آوری کند و فیلم‌ها در اختیار کادر فنی قرار گیرد تا بازبینی شود و بازیکنی از قلم نیفتد.

سرمربی تیم ملی فوتسال ادامه داد: در مورد دو مربی دروازه‌بان دیگر صادقی و قهرمانی می‌گویم بعد از رفتن مصطفی عزیز از تیم ملی ما در همان مقطع اعلام کردیم در مسابقات آسیایی به مربی دروازبان نیاز داریم که با قهرمانی مربی دروازبانها صحبت شد اما متأسفانه به دلیل مشکلات ویزا وی نتوانست در کنار تیم ملی در بازیهای آسیایی حضور داشته با‌شد و صادقی یکی دیگر از مربیان دروازه‌بان از دوستان قدیمی و هم بازی من بوده و رفاقت دیرینه  با وی دارم. فکر نکنم هیچ یک از این عزیزان برای کمک به تیم ملی مضایقه کنند.

به گزارش “ورزش سه” وحید شمسایی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در مورد برنامه‌های فیفادی تیم ملی فوتسال اظهار داشت: دعوت‌نامه‌ای برای حضور تیم ملی در فیفادی اسفند از طرف تایلند به فدراسیون ارسال شده و اصولی رئیس کمیته فوتسال و کریمیان سرپرست تیم ملی در حال پیگیری موضوع و حضور تیم ملی در آن تورنمنت هستند. امیدوارم که این موضوع به نتیجه برسد و ما بتوانیم در آن تورنمنت برای بهتر شناختن بازیکنان جوان حضور داشته باشیم.

شمسایی گفت: من شایعه و گمانه‌زنی را دوست ندارم و همیشه سعی کرده‌ام شفاف باشم. به صراحت می‌گویم من با هیچ یک از این دوستان عزیز تا به امروز صحبتی نداشتم اما قطعاً تیم ملی به یک مربی دروازه‌بان نیاز دارد و من قطعاً با هر مربی که شایسته این جایگاه باشد وارد مذاکره می‌شوم و به فدراسیون رسماً اعلام خواهم کرد.