شگفتانه‌ی جهانبخش برای جام جهانی(عکس)

تصاویر منتشر شده از اردوی تیم ملی، جهانبخش را در حال تکرار استپ تماشایی‌اش نشان می‌دهد. البته که تقلیل توانایی‌های شماره هفت تیم ملی به این کنترل نمایشی اجحاف در حق این بازیکن محسوب می‌شود اما برکسی پوشیده نیست که انجام چنین حرکاتی آنهم مقابل ستارگان تیم هایی چون انگلیس، ولز یا آمریکا می‌تواند به بالارفتن اعتماد بنفس این بازیکن و البته سایر ملی‌پوشان کمک کند.
باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا علیرضا فرصتی برای تکرار این مدل کنترل توپ‌ها در جام جهانی پیدا می‌کند؟



منبع


وینگر پرامید تیم ملی بی‌خیال کنترل توپ نمایشی و جذابش نشده است.

شگفتانه‌ی جهانبخش برای جام جهانی(عکس)

به گزارش “ورزش سه” نمایش فوق‌العاده علیرضا جهانبخش برابر اشتروم‌گراتز در لیگ اروپا به دبل این بازیکن در گلزنی محدود نشده بود. کنترل توپ فوق‌العاده علیرضا برابر رقیب در یک مسابقه اروپایی نگاه رسانه‌های زیادی را به خودش معطوف کرد. کنترل توپی که پیش از این نیمار و حکیم زیاش با انجام آن حسابی دلبری کرده بودند.


کد خبر : 1844837 |
31 شهریور 1401 ساعت 10:24 |
1.6K بازدید |

1
دیدگاه

کاپیتان تیم ملی در مرحله انتخابی جام جهانی که با گل ها و پاس گل های پرتعدادش نقش پررنگی در صعود ایران به جام جهانی ایفا کرده بود، حالا در شرایطی در اردوی اتریش و در بین شاگردان کارلوس کی‌روش حاضر شده که انگیزه‌های بسیار بالایی برای درخشش در سومین جام جهانی دارد.
ستاره تیم ملی که سرتوپ زدنش به زابالتا در جام جهانی 2014 و دیدار ماندگار ایران – آرژانتین در ذهن علاقه مندان به تیم ملی حک شده، به نظر برای جام جهانی بعدی هم یک حرکت خاص کنار گذاشته است.