شگفتی: حذف تیم رونالدو از جام حذفی عربستان


کد خبر : 1923182 |
05 اردیبهشت 1402 ساعت 00:47 |
1.5K بازدید |

1
دیدگاه


الوحده در مرحله نیمه نهایی جام حذفی با نتیجه یک بر صفر میزبان خود، النصر را شکست داد و به شگفتی بزرگی دست یافت.

شگفتی: حذف تیم رونالدو از جام حذفی عربستان

النصر پس از گل مالکیت توپ را به دست گرفت و سعی کرد نتیجه را تغییر دهد اما با دفاع سازمان یافته الوحده مواجه شد و در نهایت قافیه را در اوج ناباوری به حریف سرسخت خود باخت‌.

دو تیم از دقایق ابتدایی هجومی وارد زمین شدند و کریستیانو رونالدو در دقیقه 11 نزدیک بود دروازه حریف را باز کند. رونالدو در این نیمه یک فرصت دیگر هم داشت که توسط گلر الوحده مهار شد.

به گزارش “ورزش سه”، شوالیه‌های مکه این پیروزی بزرگ مقابل یاران رونالدو را مدیون ژان دیوید بوگال فرانسوی هستند که در دقیقه 23 تک گل این دیدار را با ضربه قیچی به ثمر رساند.

الوحده با این برد در فینال با الهلال بازی خواهد کرد و این درحالی است که النصر و هوادارانش با خداحافظی با جام، شوک شدیدی دریافت کردند. آنها پس از شکست در دربی ریاض مقابل الهلال و کمرنگ شدن امید قهرمانی‌شان در لیگ، از کسب یک جام دیگر هم باز ماندند.

رونالدو در نیمه دوم نیز چهار موقعیت خوب داشت که تیرک و واکنش خوب گلر الوحده مانع گلزنی او شد تا ستاره گران‌قیمت النصر نیز نتواند جلوی شکست و حذف النصر را بگیرد.



منبع

دقیقه 23  گل الوحده توسط مهاجم فرانسوی‌شان، ژان دیوید بوگال با یک ضربه قیچی شگفت انگیز به گوشه سمت راست دروازه نواف العقیدی رفت تا همین گل زمینه‌ساز پیروزی بزرگ این تیم شود.