طعنه سنگین به ایران؛ ما بالاتر از آن‌ها تیم اول آسیا هستیم


فلیپ بلین، سرمربی تیم ملی ژاپن تاکید کرد که آنها از ایران جدا شده و با قدرت بهترین تیم آسیا هستند.

طعنه سنگین به ایران؛ ما بالاتر از آن‌ها تیم اول آسیا هستیم

ژاپن در همین مسابقات اخیر یعنی رقابت های والیبال قهرمانی جهان نشان داد که می‌تواند حتی با قدرت های درجه اول والیبال دنیا نیز رقابت کند. آنها تنها با شکست برابر برزیل به عنوان تیم دوم از گروه خود صعود کردند تا مثل لیگ ملت‌ها با فرانسه روبرو شوند. سامورایی ها در یک هشتم نهایی تا آستانه حذف قهرمان المپیک و لیگ ملت‌ها نیز پیش رفتند اما نهایتاً اسیر تجربه و عملکرد شگفت‌انگیز اروین انگاپت شدند.


کد خبر : 1843934 |
25 شهریور 1401 ساعت 10:24 |
3.1K بازدید |

0
دیدگاه

بعد از چند ماه عملکرد فوق‌العاده؛

در حقیقت ژاپن با سری بالا از مسابقات قهرمانی جهان حذف شد و نشان داد که می‌تواند طی سال‌های آینده هر تیمی در والیبال دنیا را به چالش بکشد. این همچنین یک زنگ خطر هم برای والیبال ایران محسوب می شد چراکه ژاپنی‌ها رقیب اصلی ما در آسیا و البته در راه حضور در المپیک محسوب می شوند.

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی والیبال ژاپن بعد از چند سال سخت و ناامیدکننده، حالا دوباره به یکی از قدرت‌های بزرگ والیبال آسیا تبدیل شده است. آنها با یک سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی فوق‌العاده جایگاه خود در صدر آسیا را از ایران پس گرفته و در حال حاضر در رنکینگ جهانی بالاتر از ما قرار دارند.

در همین راستا اکنون و بعد از پایان رقابت های والیبال قهرمانی جهان سرمربی ژاپن دست به کری خوانی برای ایران زده و گفته است: این که ما در رنکینگ از رتبه یازدهم به هفتم صعود کردیم فوق‌العاده است. پروژه ما برای المپیک 2024 پاریس طراحی شده است. ما اکنون بالاتر از ایران و بهترین تیم حال حاضر آسیا هستیم. نمایشی که در این مدت ارائه دادیم من را امیدوار کرد که در آینده نه چندان دور با شش تیم برتر دنیا رقابت کنیم.



منبع