طوفان نقل و انتقالاتی سپاهان برای قهرمانی!


باشگاه سپاهان با خرید دو ستاره در خط دفاع و حمله، یکشنبه‌ای پرماجرا برای هواداران خود رقم زدند.

طوفان نقل و انتقالاتی سپاهان برای قهرمانی!

در ساعات اولیه امروز، خبر قرارداد سیاوش یزدانی با باشگاه سپاهان منتشر شد تا بالاخره بعد از جدایی سه مدافع میانی از لیست این تیم مدعی، یک جایگزین برای آنها پیدا شود. یزدانی که جدایی‌اش از استقلال با بیشترین سر و صدای ممکن همراه بود، در ادامه لیگ بیست و دوم به ترکیب طلایی‌پوشان اضافه می‌شود تا به احتمال زیاد به عنوان زوج محمد دانشگر در قلب دفاع این تیم قرار بگیرد.

این ستاره تازه جذب شده سپاهان از معدود برزیلی‌های حاضر در فوتبال ایران است که سابقه حضور در سری آ فوتبال کشورش را دارد و با تجربه حضور در واسکودوگاما می‌تواند قوای تهاجمی تیم مورایس را حسابی افزایش دهد.

البته هنوز باشگاه سپاهان به صورت رسمی خبر انعقاد قرارداد با این مدافع را در سایت و صفحه رسمی این باشگاه منتشر نکرده اما پیوستن سیاوش به این تیم قطعی شده و احتمالا مشکلی برای بازی در هفته نوزدهم مقابل فولاد در اهواز نخواهد داشت.

یزدانی که سابقه حضور در سپاهان را دارد، حالا به عنوان یکی از شاخص‌ترین مدافعین میانی چندسال اخیر فوتبال ایران دوباره راهی اصفهان خواهد شد تا برای قهرمانی با این تیم برای سرمربی‌ای بازی کند که برخلاف همتای پرتغالی‌اش در استقلال، به او اعتقاد دارد.

البته که این پایان کار سپاهان در بازار نقل و انتقالاتی زمستان نیست و به احتمال زیاد این باشگاه یک بازیکن دیگر در خط جلو جذب خواهد کرد تا به این ترتیب پروژه تقویت سپاهان در نیم‌فصل با موفقیت به پایان برسد.



منبع
کد خبر : 1867519 |
09 بهمن 1401 ساعت 20:43 |
3.6K بازدید |

3
دیدگاه

قهرمانی تنها هدف مورایس در اصفهان است

به گزارش “ورزش سه” پس از جدایی پنج بازیکن از جمع شاگردان مورایس، هواداران سپاهان اخبار نقل و انتقالاتی را با حساسیت و انتظار بالا دنبال می‌کردند تا هرچه سریع‌تر با خبر جذب ستاره‌ها مواجه شوند. انتظاری که سرانجام امروز به پایان رسید و دوستداران سپاهان به مقصود خود رسیدند.

بازیکن تکنیکی جدید سپاهان که بر خلاف کامسوبا از قد و قامت بلندی هم برخوردار است و با 183 سانتی‌متر بلندای قامت می‌تواند حریفان را در توپ‌های هوایی هم تهدید کند، در مارکت جهانی ارزشی نزدیک به هشتصد هزار یورو دارد و همین موضوع هوادران سپاهان را به یک خرید باکیفیت دیگر از سوی مدیران باشگاه‌شان امیدوار کرده است.

اما خرید قابل پیش‌بینی سپاهان که پیشتر نیز در ورزش سه از قریب‌الوقوع بودن جذبش خبر داده بودیم، ایگور کاتاتو، وینگر 27 ساله برزیلی است که با قراردادی به مدت دو و نیم فصل( میزان باقی‌مانده از قرارداد مورایس) به جمع طلایی‌پوشان پیوست تا در ادامه فصل به این تیم در راه کسب قهرمانی کمک کند.