عالیشاه: امیدوارم آخرفصل در کنار هواداران جشن بگیریم

وی خاطرنشان کرد: با توجه به بازی هایی که برگزار شد، فکر می کنم سه امتیاز خیلی مهمی بود. خدا را شکر این اتفاق رخ داد و تلاش بچه ها ستودنی است. مطمئنا بچه ها لایق بهترین ها هستند.

او در مورد ضربه ایستگاهی که به دست مدافع ذوب آهن برخورد کرد نیز اظهار داشت: چیزی که من دیدم، قطعا هند بود. حالا داخل یا بیرون محوطه جریمه بود را نمی دانم. فکر می کنم خطای پنالتی بود.

عالیشاه درباره اینکه آیا تا آخر فصل در تیم می ماند، نیز پاسخ داد: توکل بر خدا. من تا آخر فصل قرارداد دارم.


کاپیتان پرسپولیس می گوید که ما باید مسیر خودمان را برویم و به سایر دیدارها کاری نداشته باشیم.

عالیشاه: امیدوارم آخرفصل در کنار هواداران جشن بگیریم

به گزارش “ورزش سه”، امید عالیشاه زننده گل سه امتیازی پرسپولیس در دیدار برابر ذوب آهن، در پایان این بازی گفت: فکر می کنم جای هواداران خالی باشد. قبلا نیز این را گفته بودم که فوتبال بدون هوادار روح ندارد. امیدوارم هر چه زودتر، مسئولین ذی ربط شرایط را برای حضور هواداران مهیا کنند.

او در پایان و درخصوص اینکه با توجه به فاصله امتیازی با رقبا، به قهرمانی امیدوار است، گفت: ما نباید به بازی های دیگر کاری داشته باشیم. زمانیکه با بچه ها صحبت می کردیم، گفتم که در هر صورت ما باید به وظیفه مان عمل کرده و مسیر خودمان را طی کنیم. نباید به نتایج سایر تیم ها کاری داشته باشیم. زمانیکه شما به نحو احسن کارت را انجام دهی، مطمئنا تمرکزت روی بازی های دیگر نمی رود. شما بازی هایت را ببر، به سایر دیدارها اصلا نگاه نکن. الحمدالله این اتفاق افتاده، ولی باید پله پله پیش برویم. به امید خدا در آخر فصل بتوانیم در کنار هواداران جشن بگیریم.



منبع

وی درباره اینکه از برخی تیم های دیگر مانند مس کرمان پیشنهاد دارد، با خنده گفت: الآن این چه سوالی است. ما هستیم در خدمت شما.

عالیشاه درباره جدایی برخی از بازیکنان پرسپولیس مانند پاکدل و نعمتی نیز گفت: هم حامد و هم بخصوص سیامک از بازیکنانی بودند که تلاش زیادی برای این تیم کردند. آنها هر زمان که پیراهن پرسپولیس را پوشیدند، سعی کردند برای تیم مثمر ثمر باشند. از اینکه دیگر کنار ما نیستند، ناراحت هستیم. به هر حال فوتبال حرفه ای است و سرمربی تصمیم گرفته است که این اتفاق رخ  دهد. امیدوارم در ادامه مسیر و هر جا که هستند، موفق و موید باشند. دعای خیر ما نیز بدرقه راه آنهاست.


کد خبر : 1865817 |
30 دی 1401 ساعت 19:07 |
271 بازدید |

0
دیدگاه

تا آخر فصل با پرسپولیس قرارداد دارم