عربستان مربی بزرگی مثل زیدان و آنچلوتی می‌خواهد!

فواد انور در پایان گفت: تیم ملی عربستان به یک مربی بزرگ و در سطح بالایی مانند زیدان و آنچلوتی نیاز دارد. همانطور که ستاره‌های بزرگی مانند کریستیانو رونالدو را به لیگ می‌آوریم، باید یک مربی بزرگ هم برای سبزپوشان جذب کنیم.



منبع


کد خبر : 1898080 |
09 فروردين 1402 ساعت 14:52 |
394 بازدید |

0
دیدگاه

فواد انور:

او در ادامه گفت: از تماشای بازی دوستانه تیم ملی عربستان مقابل بولیوی حوصله‌ام سر رفته بود و ما مستحق باخت بودیم. به هر حال ما به دنبال عزاداری نیستیم و می‌توانیم فردی را بیاوریم که خیلی بهتر از رنار باشد.

به گزارش ورزش سه، فدراسیون فوتبال عربستان شب گذشته رسما موافقت خود با فسخ قرارداد هروه رنار، سرمربی تیم ملی این کشور را اعلام کرد. فواد انور در در گفت‌وگویی با برنامه المنتصف در شبکه الاخباریه عربستان گفت: جدایی رنار عجیب بود، به خصوص که او قراردادش را تا سال 2027 تمدید کرده بود.


فواد انور، ستاره سابق تیم ملی عربستان، جدایی هروه رنار را عجیب و غیرقابل قبول توصیف کرد و تاکید کرد این تیم به مربی بزرگی در سطح زین‌الدین زیدان و کارلو آنچلوتی نیاز دارد.

عربستان مربی بزرگی مثل زیدان و آنچلوتی می‌خواهد!

وی افزود: من فقط به جام جهانی و جام ملت‌های آسیا اهمیت می‌دهم که دو تورنمنت بزرگ جهانی هستند، اهمیت می‌دهم که در این مسابقات چیز بزرگ و متفاوتی به تیم اضافه نشد و اشتباهات از همان زمان وجود داشته است. با مارویک و حتی با رنار، به خصوص در دفاع، هیچ اصلاحی در مسیر تیم ایجاد نشد؛ اگرچه او مربی‌ای است که بیشتر از همه با تیم ادامه داده است.

ستاره سابق فوتبال عربستان سپس به انتقاد از رنار پرداخت و گفت: رنار هیچ چیز بزرگی به تیم ملی عربستان اضافه نکرد و هیچ نکته مثبتی جز پیروزی در بازی با آرژانتین در جام جهانی 2022 برای این مربی وجود ندارد.

انور درباره دلیل جدایی رنار عنوان کرد: شاید توافقاتی بین رنار و فدراسیون فوتبال عربستان صورت گرفته که محقق نشده و بنابراین او تصمیم به جدایی گرفت.

وی افزود: فکر نمی‌کنم جدایی او برای حضور در تیم ملی زنان فرانسه باشد. این موضوع برای من قانع کننده نیست و قطعا چیزهای دیگری هم باعث این امر شده است.

انور ادامه داد: این صحبت‌ها یک انتقاد شدید به رنار پس از جدایی او نیست، بلکه آمار و ارقام است. تیم ملی عربستان با رنار در رده‌بندی فیفا پیشرفت کرد و او در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 اثرگذار بود اما این همان کاری است که مارویک هم قبل از جام جهانی 2018 انجام داد.