عصبانیت نکونام از داور مسابقه و مدیران باشگاه!

مربی فولاد ادامه داد: یک موقعی برخورد است می‌گوییم بازی را نگه داریم تا جوانی آسیب نبیند. اما بازی جای دیگر در جریان است اما بازیکن جای دیگر تیر می‌خورد! آقای افشاریان مگر تیم ما مدعی نیست؟ اصلا ما می‌خواهیم پنجم بشویم شما نمی‌گذارید. بهترین داورها را برای تیم‌های دیگر می‌گذارند اما بیانیه می‌دهند داور بهتری برای ما بگذارید. این یعنی چی؟ ما باید چه چیزی بگوییم. باز هم می‌گویم داور امروز خوب بود اما قضاوتش به درد بازی در جریان نمی‌خورد.

نکونام در پایان گفت: روزی هم اگر برای من اتفاقی رخ دهد این چیزها را در فوتبال یاد می‌گیریم که ما هم انجام بدهیم و کسی حق اعتراض ندارد. شما چهار بازی در خانه ما را ببینید غیر از بازی با تراکتور دیگر تیم‌ها چه فوتبالی بازی کردند. ما فشاری می‌آوریم که دیگر تیم‌ها اینجا بیایند و با خوابیدن و سلام و صلوات امتیاز بگیرند. فوتبال هم ربطی به هزینه ندارد. خیالتان راحت. همه چیز در زمین است و نه اسم مهم است و نه رسم. باید در زمین زحمت بکشید. بله؛ تیم فولاد هزینه کرده و خدا را شکر بهترین بازیکنان را گرفتیم اما فوتبال ما باید درست بشود و مطمئنا اینگونه درست نمی‌شود.



منبع

نکونام که بسیار ناراحت به نظر می‌رسید صحبت خود را اینگونه ادامه داد: در باشگاه ما خدا را شکر هیچ کس نیست اعتراضی انجام بدهد و یک نفره اینجا همه کارها را انجام می‌دهیم. به آقای افشاریان می‌گوییم خواهش می‌کنیم یک داور خوب برای ما بگذارید. ایشان امروز خوب داوری کرد اما بازی باید در جریان باشد. به من می‌گوید شاید بازیکن حریف مصدوم باشد، مگر می‌شود؛ تیم جای دیگری حمله می‌کند و گلر جای دیگر می‌افتد.

او سپس به انتقاد از کمیته انضباطی پرداخت و گفت: هفته اول اعتراض کردیم اما جریمه کردند. به چه علت کمیته انضباطی من را جریمه کرد؟ چون از حق فولاد دفاع کردم؟ من باز هم بخواهم حرف می‌زنم. اصلا کمیته انضباطی نمی‌تواند جریمه کند بخاطر اینکه اگر جریمه بلد هستند بکنند جلوی تیم‌های بدهکار را بگیرند. من سال‌های سال است از باشگاه‌ها پول طلب دارم به من نداده‌اند. فدراسیون پول من را نداده است. اگر کمیته انضباطی می‌تواند آن‌ها را درست کند. نمی‌خواهد من را بخاطر کنفرانس جریمه کند. من آدمی هستم به نفع فوتبال صحبت می‌کنم. به داوری اعتراض داریم و هر چه می‌گوییم اصلا انگار نه انگار. مگر اینکه بخاطر تیم‌های دیگر برای ما داور خوب بگذارند. متاسفانه زور نداریم و باشگاه ما در این کار خیلی ضعیف است.

به گزارش “ورزش سه” شاید یکی از عصبانی‌ترین نسخه‌های جواد نکونام در فصل اخیر و در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی با مس کرمان دیده شد. او صحبت خود را اینگونه آغاز کرد: بهتر است درباره بازی صحبت نکنیم چون واقعا خسته شدیم. ما چهار بازی در زمین خودمان انجام داده‌ایم اما تنها تیمی که مقابل ما خوب فوتبال بازی کرده تراکتور است آن هم چون ما زود به گل رسیدیم. سه بازی در اهواز هر طور که خواستند با ما رفتار کردند و کارهایی اتفاق افتاده که یک موقع خدایی نکرده تیم من انجام بدهد باید ببینید که اتفاقاتی رخ می‌دهد. داور دقیقه ۳۰ بازی به گلر حریف کارت داد. برای چه کارت می‌دهند؟ برای اینکه اگر تکرار شد اخراج بشود. ولی اصلا چنین اتفاقی رخ نداد.

وی در ادامه گفت: من بعد بازی خیلی دوستانه و محترمانه با داور صحبت کردم و به او گفتم شما هم یک قسمت از فوتبال هستید و اگر قرار است کمک کنید باید این کار را انجام دهید. الان تیم‌های حریف بازی‌های ما را می‌بینند و همه همینطوری فوتبال بازی می‌کنند. اصلا نمی‌گذارند کسی فوتبال بازی کند و معلوم است بخاطر مساوی خوشحال از اهواز می‌روند. اصلا فوتبال بازی نمی‌کنند و دائم خوابیده‌اند. چه در دقیقه یک بازی و چه در دقیقه ۹۰.


کد خبر : 1846041 |
09 مهر 1401 ساعت 22:21 |
2.2K بازدید |

0
دیدگاه

سرمربی فولاد به زمین و زمان توپید


جواد نکونام در حالی کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی با مس را پشت سر گذاشت که با عصبانیت در آن شرکت کرد.

عصبانیت نکونام از داور مسابقه و مدیران باشگاه!

نکونام سپس به انتقاد از باشگاه فولاد پرداخت و گفت: ما از بازی مس رفسنجان تا الان یک تیم بی برنامه و محلی بودیم که انگار نه انگار اینجا فولاد است. منِ جواد نکونام وقتی کار می‌کنم باید به احترام بزرگی این باشگاه کار کنم. اینطوری نیست هر کسی هر کاری دلش خواست انجام دهد. همه باید خوب کار کنند و زحمت بکشند. تنهایی من نمی‌توانم کاری انجام دهم و همه باید کمک کنند. تیم من زحمت می‌کشد اما دیدید وقتی حمله می‌کنیم می‌خوابند، حمله نمی‌کنیم می‌خوابند. همه بازی‌ها این چنین شده است. آقای افشاریان بازی ما را ببینید که چه اتفاقی می‌افتد. دقیقه ۳۰ به دروازه‌بان حریف کارت داد و دیگر خیالشان راحت شد اخراج نمی‌شود و آن وقت کنار زمین می‌دوید و کارت می‌داد. چیزهای خنده‌دار در این فوتبال وجود دارد و هیچ وقت درست نمی‌شود.