غافلگیری آلمان با تعویض هیجان‌انگیز ژاپن(عکس)


کد خبر : 1855133 |
02 آذر 1401 ساعت 18:23 |
11.7K بازدید |

0
دیدگاه

کائورو میتوما که در دقیقه ۵۷ به ترکیب ژاپن اضافه شده بود، در دقیقه ۷۵ با یک نفوذ سریع و تند و تیز از جناح چپ زمین تا پشت محوطه جریمه و یک پاس در عمق، تاکومی مینامینو را راه انداخت تا این بازیکن از زاویه بسته شوت‌زنی کند، اما ضربه او با دفع توپ ناقص مانوئل نویر همراه شود و همین توپ به تور دروازه بچسبد.

مانوئل نویر در دقیقه ۷۳ اولین موقعیت جدی ژاپن که پس از برخورد به مدافع آلمان در آستانه ورود به دروازه بود، با کف دست و واکنش تماشایی از روی خط برگشت داد تا این دفع توپ، فقط یک کرنر نصیب سامورایی‌ها کند ولی دو دقیقه پس از آن دروازه او باز شد.

ریتسو دوآن چهار دقیقه پس از ورود به زمین، توپ ریباند شده مینامینو توسط نویر را با شوت محکم تبدیل به گل کرد تا دومین شوت در چارچوب سامورایی‌ها گل تساوی این تیم را به همراه داشته باشد و ۱۰ دقیقه بعد هم گل دوم را توسط یک بازیکن تعویضی دیگر(تاکوما آسانو) به ثمر رسانند و در آستانه برتری قرار بگیرند.



منبع

به گزارش “ورزش سه”، سامورایی‌ها در نیمه اول دیدار مقابل آلمان با وجود زدن ۶ شوت، هیچ‌کدام را به داخل چارچوب دروازه مانوئل نویر نزدند و این گلر را به دردسر نیانداختند ولی در نیمه دوم نمایش حساب شده شاگردان هاجیمه موریاسو و حملات زهردارتر این تیم، آنها را به گل تساوی رساند.


مهاجم تعویضی ژاپن چهار دقیقه پس از ورود به زمین دروازه آلمان را باز کرد.

غافلگیری آلمان با تعویض هیجان‌انگیز ژاپن(عکس)