غیبت مبهم دو گل‌گهری در اردوی تیم ملی



در اولین روز اردوی جدید ملی پوشان فوتبال ایران نام دو بازیکن گل‌گهر دیده نمی‌شود.

غیبت مبهم دو گل‌گهری در اردوی تیم ملی

به گزارش “ورزش سه”، پس از حضور کارلوس کی‌روش و انتخاب او به عنوان جانشین دراگان اسکوچیچ اولین اردوی تیم ملی در کمپ تیم‌های ملی با حضور 24 بازیکن لیگ داخلی آغاز شد و سپس با خط خوردن بیش از نیمی از آنها اردوی اصلی تیم ملی برای برگزاری دو بازی دوستانه در اتریش مقابل اروگوئه و سنگال با اضافه شدن لژیونرها آغاز شد.
پس از برگزاری این دو مسابقه دوستانه همواره پس از بازی‌های لیگ بازیکنان لیگ داخلی مورد نظر کی‌روش به کمپ تیم‌های ملی می‌رفتند و زیر نظر سرمربی تیم ملی ریکاوری می‌کردند؛ اردوهایی که همواره آرمین سهرابیان و محمد خدابنده‌لو دو بازیکن گل‌گهر نیز در آنها حضور داشتند.
با این حال فاز جدید اردوی تیم ملی در حالی از امروز آغاز شده که خبری از دو بازیکن گل‌گهر یعنی سهرابیان و خدابنده‌لو نیست. البته که علاوه بر این دو بازیکن، شش بازیکن استقلال نیز به دلیل حضور این تیم در سوپرجام در اردوی جدید تیم ملی حضور ندارند.
با این حال بررسی‌های خبرنگار ورزش‌سه نشان می‌دهد که خط خوردن آرمین سهرابیان و محمد خدابنده‌لو از فهرست تیم ملی که روزهای خوبی را در ترکیب گل‌گهر تجربه می‌کنند مقطعی است و ممکن است نام آنها در اردوی جدیدی که از شنبه هفته آینده برگزار خواهد شد قرار بگیرد تا همچنان شانس رسیدن به جام جهانی قطر را برای خودشان متصور باشند.
تیم ملی از امروز اردوی خود را با غیبت بازیکنان استقلال و گل‌گهر آغاز کرده و این اردو تا پایان هفته جاری ادامه خواهد داشت.



منبع


کد خبر : 1850970 |
08 آبان 1401 ساعت 19:43 |
7.7K بازدید |

1
دیدگاه

این خط خوردن دائمی نیست؛