فتح‌الله‌زاده در میکسدزون آزادی برکنار شد!

به طور مثال، روزبه چشمی، ستاره ملی‌پوش استقلال و کاپیتان دوم تیم با انتقاد از مدیریت باشگاه گفت: “نه مسئولین رده بالا پیگیر کار هستند و نه تیم مدیریتی جدید تلاش می‌کند. دنبال مقصر در تیم ما می‌گردند، این بازیکنان نه تنها مقصر نیستند بلکه باید از آنها تشکر هم بکنیم. “

عارف غلامی، ستاره خط دفاعی آبی‌ها که از محبوبیت بالایی بین بازیکنان برخوردار است و چندی پیش نیز جریمه او توسط باشگاه با انتقاد شدید هواداران و حمایت همبازیانش همراه شده بود، گفت: “شما باید به تعهدی که به هواداران و تیم دارید، عمل کنید. شبانه و پس از قهرمانی سوپر جام، مدیرعامل ما عوض شد. اصلا در حوزه ما نبود و هیچ صحبتی نکردیم. ولی آیا ما قدمی رو به جلو برداشتیم؟ آیا خودتان این سوالها را از خودتان می پرسید؟  تمام زحمات یک تیم را که با سختی به دست آمده بود، تیمی که قهرمان کرده بودیم، جام طلایی گرفته بودیم را یک شبه به فنا دادید.”

سیدحسین حسینی، سنگربان باسابقه استقلال هم گفت: “هیچ کس در این باشگاه کارش را درست انجام نمی دهد. خودمان هستیم و سرمربی‌مان. بازهم می گویم دم این بچه ها گرم که تلاش کردند و تمرین کردند و امروز به خاطر هواداران آمدیم و بازی کردیم و بردیم.”



منبع

بازیکنان استقلال با اشاره به دریافتی‌های پایین خود عنوان کردند که حتی فعلا بی‌خیال دریافت حقوق خود شده و تنها امیدوار بودند که بدهی‌های باشگاه پرداخت شده تا بتوانند در آسیا شرکت کنند.

1837476


کد خبر : 1898477 |
12 فروردين 1402 ساعت 01:36 |
23.7K بازدید |

0
دیدگاه

یک تیم کامل علیه مدیریت استقلال

آرش رضاوند، هافبک استقلال خطاب به وزارت ورزش و سازمان خصوصی‌سازی با انتقاد از مدیریت باشگاه گفت: “مگر خودتان مدیر نیاوردید و در استقلال نگذاستید؟ من کاری ندارم خودتان این مدیر را آوردید.”

انتقاداتی که دامنه وسیع و تیغ تیز آن به نظر کار را برای فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل فعلی باشگاه دشوار کرده و به واسطه حذف استقلال از آسیا، به زودی شاهد جدایی او از باشگاه خواهیم بود.


با نگاهی به صحبت‌های بازیکنان استقلال پس از بازی برابر ذوب‌آهن بعید به نظر می‌رسد فتح‌الله‌زاده آینده‌ای در این باشگاه داشته باشد.

فتح‌الله‌زاده در میکسدزون آزادی برکنار شد!

به گزارش “ورزش سه” در شبی که استقلال با ارائه یک بازی برتر و نمایشی دل‌پذیر برای هوادارانش سه امتیاز دیگر به اندوخته‌های خود اضافه کرد و بار دیگر حریفش را با تفاضل گل شکست داد، شیرینی پیروزی به کام هواداران به دلیل حذف قریب‌الوقوع این تیم از آسیا تلخ شد.

ارسلان مطهری، مهاجم آبی‌ها در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا از سوی مدیریت باشگاه تلاشی برای حل مشکلات دیده، با قاطعیت گفت: “به هیچ وجه!”

اتفاقی که در میکسدزون ورزشگاه آزادی نیز به خوبی مشهود بود و بازیکنان استقلال یکی پس از دیگری به‌تندی از عملکرد مدیران باشگاه خود انتقاد کرده و آنها را بابت عملکرد ضعیفشان ملامت می‌کردند.