فراتر از فینال: سورپرایزهای ال‌‌کلاسیکوی جهنمی

ژاوی هرناندز برای اینکه غیبت پدری و دمبله را امشب کمتر حس کند، همچون فینال سوپرجام و دیدار رفت نیمه نهایی کوپا دل ری، یک بار دیگر به دنبال قدرتمند کردن کمربند میانی خواهد بود و با چهار هافبک بازی خواهد کرد. در هر دو بازی بارسا عملکرد بسیار خوبی داشت و این تاکتیک ژاوی جواب داد.

1833751

ترکیب احتمالی بارسلونا

در خط میانی بزرگترین ابهام در مورد ادواردو کاماوینگا و اورلین شوامنی است. احتمال اینکه کارلتو مثل بازی با لیورپول بازهم روی کاماوینگا در پست هافبک دفاعی حساب کند، بالاست. لوکا مودریچ و تونی کروس نیز دو هافبک دیگر رئال خواهند بود. امشب کریم بنزما مهاجم نوک است، وینیسیوس بال چپ و فده والورده نیز بال راست خواهد بود. باید منتظر ورود رودریگو در نیمه دوم به زمین نیز باشیم.

کارلو آنچلوتی امشب داوید آلابا و آلوارو رودریگز را در اختیار ندارد ولی دیگر ستاره های رئال در دسترس هستند. از این حیث رئال نسبت به بارسا برتری خفیفی دارد.


کد خبر : 1896612 |
28 اسفند 1401 ساعت 15:45 |
3.4K بازدید |

0
دیدگاه

در ذهن ژاوی و کارلتو چه می‌گذرد؟

آنچلوتی دیروز در نشست خبری خود به شوخی گفت که شاید وینیسیوس را به خاطر آرائوخو به سمت راست ببرد. بعید نیست او واقعا امروز دست به چجنین تغییری بزند. دیگر تغییر بزرگ، ممکن است نیمکت‌نشین کردن مودریچ و بازی دادن به شوامنی باشد.

1681753

ترکیب احتمالی رئال مادرید

در جبهه رئال مادرید هم داوید آلابا غایب بزرگ است ولی با زوج ملیتائو-رودیگر، رئال بعید است جای خالی ستاره اتریشی را حس کند.

1833750

پدری و عثمان دمبله در نهایت نتوانستند به شرایط بازی برسند و از فهرست بارسلونا خط خوردند. رافینیا امشب جانشین عثمان دمبله خواهد شد و هرچند سبک بازی متفاوتی دارد ولی در هفته های اخیر توانسته به خوبی جای ستاره فرانسوی را پر کند ولی بارسا بدون شک غیبت پدری را حس خواهد کرد. بدون او بارسا در گرفتن توپ و میدان از رئال مشکلات بیشتری خواهد داشت.

1828438

به گزارش “ورزش سه”، بارسلونا و رئال مادرید امشب از ساعت 23.30 به وقت تهران در ورزشگاه نوکمپ به مصاف هم خواهند رفت. هر دو تیم غایبانی برای این بازی دارند و می‌توان گفت غایبان بارسا مهمتر از رئال هستند. 

1803940


ال‌کلاسیکوی امشب در نوکمپ جوی کاملا ملتهب دارد و احتمال تغییراتی مهم در ترکیب اصلی دو تیم نیز بالاست.

فراتر از فینال: سورپرایزهای ال‌‌کلاسیکوی جهنمی

درون دروازه قطعا تیبو کورتوا حاضر خواهد بود و از حالا نیز مشخص است که آنتونیو رودیگر و ادر میلیتائو زوج دفاع میانی هستند. در سمت راست دنی کارواخال بازی می کند و سمت چپ را نیز ناچو پر خواهد کرد. فرلاند مندی به فهرست رئال برگشته ولی ناچو این روزها کاملا روی فرم است.

1833749

ژاوی که اولین کلاسیکو خود را در اسپاتیفای نوکمپ تجربه خواهد کرد، دیروز در کنفرانس مطبوعاتی توضیح داد که بارسا نسخه ای بهتر از بازی قبلی ارائه خواهد داد.

1804426
برای بازی امشب کسیه یا سرخی روبرتو جای پدری مصدوم را خواهند گرفت و همراه با بوسکتس، دی‌یونگ و گاوی در خط میانی به میدان می روند. گاوی همچنین در زمان حمله، به عنوان بال چپ کاذب در کنار لواندوفسکی و رافینیا حضور خواهد داشت. پشت سر اینها، تراشتگن آرائوخو(دفاع راست)، ژول کُنده، کریستنسن و بالده حاضر خواهند بود.

در فینال سوپرجام ژاوی از لواندوفسکی و دمبله در خط حمله استفاده کرد و پدری بال چپ کاذب بود. بارسلونا آن بازی را با برتری 3-1 به پایان برد. در بازی رفت نیمه نهایی کوپا دل ری، پدری، لواندوفسکی و دمبله غایب بودند و ژاوی از فران تورس و رافینیا در خط حمله استفاده کرد. گاوی بال چپ کاذب بود و کسیه نیز جای پدری را پر کرد. بارسا با مقاومتی جانانه رئال را در برنابئو 1-0 برد.

1791980

دو تیم تاکنون 253 بار در همه رقابت‌ها برابر هم قرار گرفته‌اند و حاصل کار 101 برد برای رئال، 99 برد برای بارسا و 52 تساوی است. اولین برد بارسا برابر رئال در 9 می 1929 در کوپا لا کروناسیون بود(3-1). رئال تاکنون 419 گل به بارسا زده و بارسا نیز 413 بار دروازه رئال را باز کرده است. بارسا در نوکمپ 62 بار رئال را شکست داده و رئال نیز در برنابئو 65 بار برنده ال‌کلاسیکو بوده است. اولین ال‌کلاسیکوی لالیگا را رئال در ورزشگاه بارسلونا 1-2 برنده شد. تعداد پیروزی‌های رئال در بازی‌های لالیگا برابر بارسا نیز 77 است و بارسا 73 بار در لالیگا رئال را شکست داده است. امشب نتیجه چه خواهد شد؟



منبع