فرار بزرگ آرسنال با نقش‌آفرینی دیبو مارتینز

به گزارش “ورزش سه”، نتیجه‌ای که می‌توانست برای آرسنال یک کابوس باشد در عرض چند دقیقه با دو اشتباه دیبو مارتینز، سنگربان استون ویلا که چندی پیش عنوان بهترین دروازه‌بان جام جهانی را از آن خود کرده بود، به یک پیروزی شیرین تبدیل شد تا شاگردان آرتتا بار دیگر به صدر جدول برگردند.

اما در دقیقه 90+8 دیبو مارتینز وقتی استون‌ویلا صاحب یک ضربه کرنر شد دروازه‌اش را ترک کرد و جلو کشید تا نقشی که در گل سوم آرسنال داشت را جبران کند. اما از بخت بد این گلر آرژانتینی کرنر ارسالی تیم او موثر نبود و توسط ویرا به یک ضدحمله سریع تبدیل شد. پاس ویرا به مارتینلی رسید و مینگز نتوانست او را کنترل کند. مارتینز تلاش زیادی کرد تا به موقع به دروازه‌اش برگردد اما مارتینلی ساده‌ترین کار ممکن را در مقابل داشت و به این ترتیب چهارمین گل آرسنال هم به ثمر رسید.

1802970
1802971



منبع

آرسنال که بعد از شکست مقابل منچسترسیتی در بازی روز چهارشنبه بعد از چندین هفته صدرنشینی را به شاگردان گواردیولا واگذار کرده بود امروز در حالی در ویلاپارک به مصاف استون‌ویلا رفت که می‌دانست هر نتیجه‌ای به جز کسب سه امتیاز می‌تواند امیدهایش برای قهرمانی را کمرنگ‌تر کند.


کد خبر : 1871066 |
29 بهمن 1401 ساعت 18:21 |
11 بازدید |

0
دیدگاه

بهترین گلر جام جهانی امیدهای آرتتا را زنده نگه داشت


امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان آرژانتینی استون‌ویلا، در وقتهای تلف‌شده بازی این تیم مقابل آرسنال نقش مهمی در چند دقیقه عجیب بازی کرد و باعث شد توپچی‌ها تساوی 2-2 را با پیروزی 4-2 عوض کنند.

فرار بزرگ آرسنال با نقش‌آفرینی دیبو مارتینز

نیمه اول مسابقه با برتری 2-1 ویلا به پایان رسید تا آرسنال کابوس را در یک قدمی خود احساس کند. با شروع نیمه دوم شاگردان آرتتا با گل زینچنکو کار را به تساوی کشاندند ولی بازی تا دقیقه 90 با همین نتیجه ادامه پیدا کرد و به نظر می‌رسید دو امتیاز از چنگ آرسنال درآمده است.

اما در وقتهای تلف‌شده بازی امیلیانو مارتینز در نقش منجی آرسنال ظاهر شد. درحالیکه سه دقیقه از وقتهای تلف‌شده می‌گذشت آرسنالی‌ها همچنان با صبر و حوصله مشغول فشار آوردن به استون‌ویلا بودند. پاس به عقب مارتینلی به جورجینیو با شوت تک‌ضرب او از دیبو مارتینز گذشت ولی به تیر دروازه برخورد کرد و در بازگشت بعد از اصابت به پشت سر این دروازه‌بان آرژانتینی از خط گذشت تا توپچی‌ها نتیجه را 3-2 کنند.

1802968
1802969