فرهاد مجیدی به ایران برنمی‌گردد (عکس)

شاید بتوان گفت که بزرگ‌ترین دستاورد فرهاد مجیدی در اتحاد کلبا، ساخت تیمی جوان و‌ یک‌دست است. به طوری که او برای اولین مرتبه در تاریخ این باشگاه رکورد شکنی کرده و هفت ملی‌پوش به فوتبال امارات تحویل داده است. ۳ نماینده در تیم ملی، ۳ نماینده در تیم المپیک و یک نماینده در تیم جوانان امارات دستاورد فعالیت سرمربی ایرانی و کادرش در باشگاه کلبا بوده است.

او سرمربیگری تیمی را پذیرفت که فشار کسب عنوان قهرمانی و حضور در بین مدعیان لیگ امارات ر‌وی آن‌ها حس نمی‌شد و به همین دلیل می‌توانست راحت تفکراتش را اجرا کند. شروع کار مجیدی در اتحاد کلبا هر چند که خوب نبود، اما ایده‌آل پیش رفت و حتی در مقطعی بین ۵ تیم برتر هم قرار گرفتند.

موردی که باعث شد از چند هفته قبل، مدیران ارشد باشگاه اتحاد کلبا از تمدید قرارداد با فرهاد مجیدی سخن بگویند و امشب بالاخره آن را عملی کردند. آن‌طور که بخش رسانه‌ای باشگاه اتحاد کلبا اعلام کرده، قرارداد فرهاد مجیدی برای فصل آینده نیز تمدید شده است و او کماکان به عنوان مربی ایرانی لژیونر در خارج از کشور فعالیت می‌کند.

مجیدی حالا فرصت این را دارد با استفاده از تجربه‌ای که از سال اول فعالیت خود در امارات به دست آورده استفاده کند و با جذب بازیکنان داخلی و خارجی مد نظرش تیمی به مراتب بهتر ساخته و نتایج بهتری به دست آورد و امیدوار باشد که به این واسطه به تیم‌های بهتر و یا لیگ‌های دیگر خارجی راه پیدا کند. راهی که او بعد از قهرمانی تاریخی همراه با استقلال شروع کرده و به دنبال پیشروی در آن است.



منبع

به گزارش “ورزش سه” قهرمانی بدون شکست در لیگ برتر همراه با استقلال، فرهاد مجیدی را به اولین مربی ایرانی لژیونر از لیگ داخلی تبدیل کرد تا او در این زمینه هم رکورد شکن ظاهر شود. مجیدی به کشوری رفت که فوتبال آن را به خوبی می‌شناخت و همین امر باعث می‌شد که بتواند راحت‌تر با شرایط جدید کنار بیاید.


کد خبر : 1898447 |
11 فروردين 1402 ساعت 22:29 |
83K بازدید |

21
دیدگاه

کلبا با سرمربی ایرانی تمدید کرد؛

فرهاد مجیدی که چند ماه قبل یکی از گزینه‌های هدایت تیم ملی فوتبال ایران بود، همواره گزینه‌ای بالقوه برای حضور در بهترین باشگاه‌های ایران از جمله استقلال است که با این تمدید او حداقل برای یک سال و نیم آینده نیز از لیگ داخلی دور خواهد بود.

اما در ادامه کسب نتایج سینوس‌وار باعث شده تا اتحاد کلبا حالا در رده هشتم جدول قرار بگیرد فاصله‌ای زیاد با تیم بالای دست خود یعنی الجزیره داشته باشد. هر چند در این بین نباید از کم تجربگی و اشتباهات شاخص شاگردان فرهاد مجیدی و از دست رفتن لحظات آخری برتری در چند مسابقه پیاپی به راحتی گذشت.

1837441


با اعلام باشگاه اتحاد کلبا، قرارداد فرهاد مجیدی با این باشگاه تمدید شد.

فرهاد مجیدی به ایران برنمی‌گردد (عکس)