فروزان: قلعه‌نویی نفر اول فوتبال ایران است

او یادآور شد: باید در مرحله بعد به مصاف پرسپولیس برویم که یکی از بهترین تیم‌هاست که بازی مقابل آنها خیلی سخت است ولی امیدوارم در آن دیدار هم به برتری برسیم و طبیعتا در فینال هم به استقلال می‌خوریم!

او ادامه داد: به همه مردم خوزستان و بازیکنان فولاد و این باشگاه خسته نباشید می‌گویم و در مورد آنها اظهار نظری ندارم چون یک سال خوب در این تیم داشتم و توانستیم به قهرمانی در جام حذفی دست پیدا کنیم. می‌دانم الان مردم اهواز خیلی ناراحت هستند ولی من به باشگاه فولاد و مردم این استان تبریک می‌گویم که یک سرمربی فوق‌العاده خوب به آنها اضافه شده است. پشت آقای منصوریان باشند چراکه مطمئنا آینده خوبی برای آنها رقم می‌خورد. به آقای نکونام هم خسته نباشید می‌گویم که چند سال با تمام وجود برای آنها کار کرد و بهترین روزها را برای این تیم رقم زد.

به گزارش “ورزش سه”، محسن فروزان درباره نمایش خوبی که در ترکیب گل‌گهر مقابل فولاد داشت و توانست تلاش خود را برای بسته نگه داشتن دروازه‌اش داشته باشد، عنوان کرد: خدا را شکر توانستیم یک مرحله دیگر در جام حذفی بالا برویم و یک عیدی خوب به مردم سیرجان و هواداران گل‌گهر بدهیم. درباره بازی زیاد صحبت نمی‌کنم و فقط به مردم سیرجان تبریک می‌گویم.


کد خبر : 1896309 |
26 اسفند 1401 ساعت 21:10 |
13.5K بازدید |

23
دیدگاه

پنج قهرمانی از او گرفتند؛

فروزان در خصوص اینکه تجربه قهرمانی با فولاد خوزستان در جام حذفی را دارد و چقدر امیدوار به تکرار این اتفاق با گل‌گهر سیرجان است، ابراز کرد: ما یک باشگاه فوق‌العاده بزرگ را امروز شکست دادیم ولی بازی‌های خیلی سختی دادیم. روزی که همراه با فولاد خوزستان به قهرمانی در جام حذفی رسیدیم، سپاهانِ بزرگ و استقلال که یکی از بهترین تیم‌های آسیاست را شکست دادیم ولی امسال کار سختی داریم.

دروازه‌بان گل‌گهر درباره حضور امیر قلعه‌نویی در رأس کادر فنی تیم ملی گفت: به فدراسیون فوتبال و مردم عزیز ایران تبریک می‌گویم که انتخاب‌شان آقای قلعه‌نویی بود. به نظرم آقای قلعه‌نویی نفر اول فوتبال ایران در همه زمینه‌هاست. چه زمانی که بازی می‌کردند و همراه با استقلال به مقام‌های زیادی دست پیدا کردند و همچنین در قامت سرمربی بیشترین قهرمانی را به دست آوردند.

فروزان در اظهار نظری جنجالی گفت: اسم نمی‌برم چون شاید محروم شوم، اما ۵ جام قهرمانی هم از آقای قلعه‌نویی گرفتند. به مردم ایران به‌خاطر داشتن چنین سرمربی‌ای تبریک می‌گویم. آرزو داشتیم آقای قلعه‌نویی کنار ما باشند، اما به تیم ملی و یک جای مقدس رفتند و امیدوارم همه مردم مثل حمایت هشت ساله از آقای کی‌روش از امیرخان هم حمایت کنند، چراکه بهترین گزینه بین مربیان داخلی و خارجی آقای قلعه‌نویی بود.



منبع

دروازه‌بان گل‌گهر اضافه کرد: به بازیکنان و مجموعه تیم‌مان خسته نباشید می‌گویم. امروز کار بزرگی انجام دادیم و باید در آینده همین‌طور پیش برویم تا در نهایت به قهرمانی در جام حذفی برسیم و جام را به هواداران خوب سیرجانی برسیم.


دروازه‌بان گل‌گهر معتقد است فدراسیون فوتبال بهترین گزینه را برای سرمربیگری تیم ملی انتخاب کرد.

فروزان: قلعه‌نویی نفر اول فوتبال ایران است