فولاد هجومی، دلخواه هواداران شد(عکس)

با وجود شکست تلخ مقابل سپاهان، تماشاگران فولاد پس از این دیدار به تشویق جواد نکونام و بازیکنان تیمشان پرداختند تا به نوعی پیش از دیدار حساس در لیگ قهرمانان آسیا به آن‌ها دلگرمی بدهند.

1799601
همچنین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد نیز در کنار تماشاگران و از روی سکوها این دیدار را تماشا کرد.

کد خبر : 1869186 |
18 بهمن 1401 ساعت 22:15 |
526 بازدید |

1
دیدگاه

تشویق بعد از سوت پایان

هواداران فولاد که پس از پانزده هفته دوباره به ورزشگاه آمده بودند، به حمایت از نماینده شهرشان پرداختند. تشویق اهوازی های حاضر در فولاد آره نا، یک بار روانی مثبت برای تیم نکونام ایجاد کرد که باعث ایجاد موقعیت های متعدد و خطرناک و البته ارائه یک بازی رو به جلو شد.

فولاد در دیدار بعدی خود باید در رفسنجان به مصاف مس برود و بعد از آن کاروان تیم راهی قطر می شود تا برای دیدار حساس برابر الفیصلی عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا آماده شوند.



منبع

به گزارش “ورزش سه”، آخرین دیدار امروز، میان فولاد و سپاهان برگزار شد. جایی که شاگردان نکونام در حضور هواداران خودی، به مصاف حریف رفتند و در نهایت نیز این بازی با پیروزی زردپوشان اصفهانی به پایان رسید. فولادی‌ها در این دیدار نمایش قابل قبولی را ارایه کردند و فرصت های پرشماری را مقابل دروازه شاگردان مورایس از دست دادند و در نهایت در یکی از معدود فرصت های سپاهان، روی یک اشتباه و گل به خودی، دروازه خود را باز شده دیدند.

1799602


هواداران فولاد پس از سوت پایان، از جواد نکونام و بازیکنان فولاد بابت نمایش امروز تشکر کردند.

فولاد هجومی، دلخواه هواداران شد(عکس)