قربانی: این مربی به درد لای جرز می‌خورد

او در پایان گفت: باز هم تاکید می‌کنم که بعضی از دوستان مدام مصاحبه می‌کنند و می‌گویند VAR اما به خدا خود آنها دوست ندارند VAR بیاید. بازی نمی‌کنم چرا اما خیلی از مناسبات عوض می‌شود و خیلی از مربیان، وقتی VAR بیاید باید بروند در خانه بنشینند و منافع بسیاری به خطر می‌افتد. اینکه می‌گویند VAR بازی است و خیلی از تیم‌ها دوست ندارند VAR بیاید.



منبع


پیروز قربانی معتقد است خیلی از افرادی که درباره ورود VAR به لیگ ایران صحبت می‌کنند، تمایل ندارند که این اتفاق رخ بدهد.

قربانی: این مربی به درد لای جرز می‌خورد


کد خبر : 1866803 |
06 بهمن 1401 ساعت 07:03 |
3.1K بازدید |

0
دیدگاه

هیچکس دوست ندارد VAR بیاید؛

قربانی درباره حواشی پیش از این مسابقه و بیانیه‌های دو تیم گفت: من صبح متوجه این اتفاق شدم و نمی‌دانم مخاطب آنها ما بودیم یا تیم خیبر اما بعد از بازی یک درگیری داشتم. من با سایپایی‌ها رفیقم، باشگاه خودم بوده و بازی کردم و مربی بودم. به خودم می‌گفتند می‌رفتم بالا می‌نشستم، هیچ ایرادی ندارد؛ مربی‌ای که نتواند تیمش را از بالا هدایت کند به درد لای جرز می‌خورد. قبل از بیانیه به خودم می‌گفتند، من چیزی که مدنظر دوستان بود انجام می‌دادم.

او در خصوص داوری این مسابقه و اعتراض سایپا عنوان کرد: سوالی که از من درباره داوری مسابقه می‌پرسید، درست نیست. به نظرم باید یاد بگیریم درباره داوری نظر ندهیم. خود من هم شاید گاهی فشارم بالا برود و درباره داور اظهار نظر کنم اما کار درستی نیست. او هم انسان است و اشتباه می‌کند. بالاخره سایپا میزبان بود و دوست داشت به نتیجه دلخواهش برسد و در بعضی صحنه‌ها اعتراض داشتند؛ این طبیعی است و امیدوارم یک روز همه یاد بگیریم به داور احترام بگذاریم.

قربانی ادامه داد: نمی‌دانم چرا مدام بحث VAR را انجام می‌دهند. امروز در رادیو شنیدم گفتند برای اینکه ورزشگاه‌های ما به VAR تجهیز شود، حدود ۱۲ میلیارد هزینه دارد. ۱۲ میلیارد پول یک بازیکن درجه چهار یا پنج لیگ برتر است. پس نتیجه می‌گیریم هیچ تیمی دوست ندارد VAR به لیگ ایران بیاید، چون خیلی از مناسبات عوض می‌شود. نمی‌خواهم مسئله را باز کنم. با احترام به همه تیم‌ها، تیمی که بیشترین ضربه از داوری را در لیگ یک خورده، شهرداری آستارا بوده اما با غول‌هایی می‌جنگد که همه جا نفوذ دارند و می‌توانند از حق‌شان دفاع کنند. ما یک شهر کوچک و مرزی هستیم و شاید خیلی هم دور باشیم. متاسفانه خیلی از اشتباهات داوری به ضرر ما بوده است؛ مس شهربابک، بازی رفت سایپا، چادرملو و … . در همین بازی قبلی یک گل زدیم که آفساید نبود اما متاسفانه آفساید گرفته شد. ولی باید یاد بگیریم احترام بگذاریم.

به گزارش ورزش سه، پیروز قربانی، سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا پس از تساوی برابر سایپا اظهار داشت: بازی دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه اول بچه‌های ما خیلی خوب و فوق‌العاده‌ بازی کردند و بر اساس چیزی که تمرین کرده بودیم، در مقابل تیم خوب سایپا ضدحملاتی استثنایی طراحی کردند. در نیمه دوم سایپا فشار آورد. به دلیل اینکه تمرینات‌مان در نیم فصل دوم دیر شروع شد و دست‌مان هم از نظر بازیکن خالی است، در بعضی پست‌ها بچه‌ها از لحاظ بدنی خالی شدند و مجبور شدیم به بعضی از بازیکنان در پست‌های غیرتخصصی بازی بدهیم و این باعث شد که سایپا فشار بیاورد. از تلاش بچه‌ها فوق‌العاده راضی هستم و باز هم می‌گویم با احترام به همه تیم‌ها، جای آستارا اینجای جدول نیست و امیدوارم که بتوانیم مشکلات را پشت سر بگذاریم و به جایگاهی ته لیاقت بچه‌ها است، برسیم.

سرمربی شهرداری آستارا درباره اینکه آیا دریافتی این تیم به ۵۰ درصد رسیده است یا خیر گفت: خیر؛ ما برخی از بچه‌ها را به سی و چند درصد رسانده‌ایم و برخی بازیکنان هم هنوز به سی درصد نرسیده‌اند. علی‌رغم اینکه مالک باشگاه واقعا تلاش می‌کند، اوضاع بسیار سخت است. در بخش خصوصی پول خرج کردن بسیار سخت است و من در جریان مشکلات هستم. امیدوارم مالکان تیم بتوانند چیزی را که لیاقت بچه‌های ماست مهیا کنند، چون این بچه‌ها واقعا بچه‌های خوبی هستند و از نظر فنی فوق‌العاده‌ بالا هستند. از نظر معیشتی وضع کل جامعه ما مشکل است و پول خرج کردن در بخش خصوصی، وقتی که هیچ کمکی هم از هیچ ارگانی نمی‌شود، بسیار سخت است. امیدوارم مسئولان به مالکان تیم کمک کنند، چون این تیم واقعا حیف است و نباید اینجای جدول باشد. با احترام به همه تیم‌ها، این تیم از خیلی از مدعیان بهتر است و انشاالله در طول نیم فصل دوم این قضیه را ثابت می‌کنیم.