قیمت انواع دستگاه تصفیه آب در تصفیه آسا

برندهای نام برده از بهترین ها د ر زمینه تولید انوع آب تصفیه کن هستند که به کیفیت بالای ساخت، طول عمر بالا و قدرت زیادی در تصفیه آب دارند. همچنین برای تعویض و خرید فیلتر تصفیه آب دستگاه خود میتوانید به قسمت خرید فیلتر در فروشگاه اینترنتی گوارنوش مراجعه کنید یا با شماره های پشتیبانی تماس حاصل کنید تا متخصصان ما، شما را در این زمینه راهنمایی کنند. چرا که دستگاه آب شیرین کن خانگی اسمز معکوس در ۶ مرحله آب را خالص و تصفیه می کند اما این دستگاه تنها شامل اولین مرحله از دستگاه های تصفیه آب اسمز معکوس است. دستگاه های تصفیه آب قلیایی هفت مرحله ای ORP و هشت مرحله ای ماورا بنفش UV از دیگر دستگاه های آب شیرین کن هستند که زیر مجموعه دستگاه های RO هستند. پس از تصفیه در این مرحله آب قطره قطره وارد منبع ذخیره دستگاه تصفیه میگردد. در زیر چند مورد را یادآوری میکنیم که با شناسایی آنها ، قادر به تشخیص دستگاه تصفیه آب مونتاژ ایران و دستگاه اورجینال هستید .

لیست دستگاه های تصفیه آب

ابتدا ممکن است مزه آن کمی تلخ باشد که با گذشت زمان به طعم آن عادت می کنید. این دستگاه با این رنج قیمت نسبت به رقبای خود که اکثر آنها مونتاژ یا ساخت ایران می باشد، قیمت مناسبی دارد. دستگاه های تصفیه آب در ایران از سیستم اسمز معکوس پمپ و مخزن دار تشکیل شده است که شامل 6 الی 8 مرحله فیلتراسیون میباشد و باید توانایی کاهش سختی آب آشامیدنی تا ابعاد 0,0001 میکرون را داشته باشد. دستگاه های سافت واتر و سی سی کا مونتاژ ایران و دارای قطعات تایوانی/چینی می باشند که برای خرید اورجینال آن ها به نمایندگی ها ی معتبر باید مراجعه کرد. یکی دیگر از مشکلاتی که در تهیه لیست قیمت فیلتر شنی سازندگان با آن روبرو هستن متفاوت بودن نوع طراحی و کاربرد گوناگون آن می باشد, خرید تصفیه آب که تهیه یک لیست مشخص را مشکل کرده است.

عیبی که دستگاه مذکور دارد آن است که فیلتر تصفیه آب آن زود به زود باید تعویض شود و هزینه زیادی را به همراه خواهد داشت. بنابراین برای رفع این گونه آلودگی باید با خرید دستگاه تصفیه آب آن ها را از آب آشامیدنی خود حذف کنید. دستگاه تصفیه خانگی جهت استفاده در منازل، ادارات و محیط های کوچک که میزان مصرف آب روزانه آن ها کم میباشد، مناسب است در صورتی که دستگاه های صنعتی جهت استفاده در کارخانجات، تولیدی ها و محیط های صنعتی که جهت تولیدات خود، روزانه به میزان زیادی آب تصفیه شده نیاز دارند، کاربرد دارند.

پس از عبور آب از فیلترهای پیش تصفیه، آب آماده ورود به فیلتر ممبران که اصلی ترین فیلتر در دستگاه آب شیرین کن خانگی است؛ میشود. در مرحله سوم پس از گذشتن آب از این فیلتر، آب آماده ورود به فیلتر ممبران membrane که اصلی ترین فیلتر و مرحله در سیستم تصفیه آب خانگی است میشود. تصفیه آب سی سی کا 6 مرحله ای، قلیایی، فرابنفش و اکسیژن ساز بهترین مدل های دستگاه های تصفیه آب cck می باشند. دو مدل از برند مینروا که فیلتر آلکالاین قلیایی نیز دارند مدلهای 7 مرحله ای و 8 مرحله ای اکسیژن ساز میباشند. دستگاه ورودی آب ساختمان یا دستگاه پیش تصفیه متعلق به کشور تایوان است و از این رو تحت عنوان آب شیرین کن تایوانی خانگی نیز نامیده میشود. فیلترهای پیش تصفیه هر ۶ الی ۹ ماه به تعویض نیاز دارند به جز ممبران که پس از ۱ الی ۲ سال با توجه به کیفیت آب منطقه و میزان مصرف، می بایست تعویض گردد.

لیست فیلتر های تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب خانگی اسمز معکوس RO در حال حاضر از بهترین و با کیفیت ترین دستگاه های موجود در بازار است. این دستگاه جزو رایج ترین مدل های دستگاه تصفیه آب است که از استقبال ویژه ای نیز برخوردار میباشد. البته در بعضی از دستگاه های 7 مرحله ای که جدیدا در بازار رایج شده است استفاده از فیلتر های محافظ ممبران یا فیلتر الیافی inline یک میکرون قبل فیلتر ممبران می باشد محل نصب فیلتر الیافی یک میکرون بعد فیلتر مرحله سود و قبل فیلتر ممبران می باشد. بازار دستگاه های تصفیه آب اسمز معکوس ( RO ) در ایران که هم اروپا و هم آسیا را در بر می گیرد نیز بسیار قوی است . این دستگاه در واقع یک مرحله ای بود و همانند تصفیه آب اسمز معکوس توانایی تصفیه و خالص سازی آب را ندارد.

خرید فیلتر تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب Aqua از نظر کارایی و کیفیت در لیست دستگاههای شاخص است و کاربرد و استفادهی زیادی نیز در کشورهای آسیایی و همچنین کشورهای اروپایی و آمریکایی دارد.این دستگاه از دستگاههای پرفروش به حساب می آید و قیمت دستگاه تصفیه آب آکوا نیز نسبت به دیگر دستگاههای مشابه به مراتب کمتر است. چرا تعداد زیادی است دستگاه آب تصفیه کن بازار می باشد مراحل دستگاه شامل پیش فیلتر. آب تصفیه کن سی سی کا CCK، از دیگر برندهای معروف بازار ایران است که هم به صورت مونتاژ ایرانی، قطعات چینی و هم تایوانی در بازار عرضه و به فروش میرسد.

قیمت دستگاه تصفیه آب

فرایند تمیز کردن فیلتر تصفیه استخر بکواش نام دارد که کاملاً بر عکس عمل تصفیه آب انجام می شود به این صورت که آب از قسمت پایین وارد فیلتر می شود و از قسمت بالا از آن خارج می شود و در نهایت بعد از مدت زمان مشخص فیلتر تصفیه به صورت کامل تمیز می شود. حذف کلر ، بو و طعم نا مطبوع ، و از بین بردن رسوبات لوله ها و گل و لای از آب.خوش طعم و خوش رنگ شدن چای و قهوه در اثر حذف املاح مضر آب.راه اندازی و نصب آسان ، قابل حمل و استفاده در منازل، محل کار و مسافرت ، اشاره کرد.در دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس آکواپرو از سیستم تصفیه آب اسمز معکوس استفاده شده و تصفیه آب را به بهترین نوع ممکن انجام می دهد.

برترین مدل های این بند دستگاه 8 مرحله ای اکسیژن ساز می باشد و قیمت دستگاه های آن نیز در رنج 2 الی 3 میلیون تومان در بازار یافت می شوند. این دستگاه ها در انواع تصفیه آب خانگی اسمز معکوس RO، تصفیه آب فیلتراسیون UF، تصفیه آب خانگی قلیایی ORP، دستگاه اشعه فرابنفش UV، دستگاه آنتی باکتریال و اکسیژن ساز و دستگاه تصفیه آب خانگی قلیایی ORP عرضه شدهاند که با توجه به کیفیت آب منقطه سکونت و بودجه مشتری، دستگاههای مختلفی با قیمت های گوناگون به آنها معرفی میشود. در صورت عدم امکان براورد میزان دقیق آب مورد نیاز، پایش میزان آب ورودی از طریق نصب فلومتر در مسیر جریان اصلی در بازه زمانی مشخص یکی از راهکارهای تدقیق دبی مورد نیاز است. دستگاه های تصفیه آب به دلیل تولید آب آشامیدنی مورد نیاز، نقش بسیار مهمی در زندگی روزمره دارند.

انتخاب یک دستگاه تصفیه کنندهی خوب با برند معتبر، کیفیت، راندمان و عملکرد محصول را تضمین میکند. برای عملکرد درست فیلتر ممبران، آب با فشار زیاد وارد این مرحله میشود. این وسیله هم از میان محبوبترینها از نظر خریداران قبلی انتخاب شده و میتواند آب خانگی را بهخوبی تصفیه کند. این برند نیز یکی دیگر از برندهای معروف تصفیه آب در بازار می باشد. طریقه عملکرد این فیلتر به این صورت است که آب از دانه های معدنی موجود در فیلتر عبور کرده و با اثابت آب به این دانه ها، مواد معدنی مورد نیاز در آب حل میشود. برای تصفیه کامل و حذف املاح مضر موجود در آب چاره ای جز نصب و استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی نمی باشد دستگاه های تصفیه آب قادر به حذف املاح نظیر گل و لای ، رسوبات ، فلزات سنگین و ناخالصی های حل شده در آب می باشند.

از کجا متوجه میشوید آبی که شما مصرف می کنید در واقع آب تصفیه شده است یا نه؟ تجهیزات و فیلترها تصفیه آب یکی از موضوعات مهم در دستگاه تصفیه آب خانگی است. یکی دیگر از مواردی که می بایست به آن اشاره کنیم این است که ظرفیت این دستگاه محدود است و نهایتا می تواند ۱۴ لیتر آب تصفیه شده تولید کند که این مقدار آب میبایست به مدت شب تا صبح در مخزن تصفیه آب شیرین کن کلمنی رومیزی بماند تا تصفیه شود. هنگامی که میزان آب داخل مخزن کاهش می یابد به دلیل تغییر فشار درون آن، به دستگاه و پمپ یک سیگنال ارسال می گردد که کار خود را شروع کند. که دستگاهایى که در استخرهای پرورش ماهی در ایران وجود دارد که شما عزیزان را تضمین کند.

انواع فیلتر تصفیه آب