لحظه باورنکردنی در ست پنجم ایران – لهستان


کد خبر : 1832259 |
15 تیر 1401 ساعت 02:50 |
51.3K بازدید |

0
دیدگاه

ستاره تیم ملی والیبال در این مسابقه با سرویس های پرشی و قدرتمند خود دفاع حریف را ویران کرد و ضمن کسب امتیاز سرویس های چشم نواز، ابتکار عمل در حمله را از میزبان گرفت تا فاصله ای قابل توجه بین امتیازات دو تیم ایجاد شود؛ از لحظه ای صحبت می کنیم که شاید لهستانی ها تا خیلی وقت دیگر آن را فراموش نکنند؛ لحظه ای که 12-3 از آنها پیش افتاده بودیم.

سرویس قدرتمند اسماعیل نژاد امتیاز 12 را در شرایطی در ست پنجم برای ایران به ارمغان آورد که لهستان فقط 2 امتیاز کسب کرده بود؛ این یعنی فاصله ده امتیازی! سرمربی میزبان در این لحظه چاره ای نداشت جز این که در افق محو شود.



تیم ملی والیبال ایران برای کسب پیروزی مقابل میزبان در بازی امشب، دست به کار بزرگی زد.

 



منبع

به گزارش ورزش سه، تیم ولی والیبال ایران در شبی که هزاران هواداران لهستانی سالن شهر گدانسک را به جهنم تبدیل کرده بودند، موفق شد میزبان را با نتیجه سه بر دو شکست دهد. ست پنجم این مسابقه، لحظات هیجان انگیز بسیاری داشت.

بعد از اینکه لهستان با درخشش کورک، ست چهارم را به سود خود به پایان رساند، هواداران حاضر در سالن به فشار خود افزودند و امیدوار بودند که در پایان ست پنجم، جشن پیروزی بگیرند. شروع کار به گونه ای که آنها می خواستند بود ولی سرویس های استثنایی امین اسماعیل نژاد لحظاتی باورنکردنی را رقم زد.

اسماعیل نژاد با سرویس هایی که مهارت و اعتماد بنفس در آنها موج می زد، خالق اصلی لحظاتی است که در مورد آن صحبت کردیم.