لطفی: شاید جوان‌ترین قهرمان جام حذفی شویم

محمدمهدی لطفی هافبک تهاجمی جوان خودروسازان در مورد بازی با آلومینیوم در پایان سال ۱۴۰۱ به خبرنگار ما گفت: به نظرم بازی خوبی بود. ما در هفته‌های اخیر علی‌رغم فوتبال خوبی که ارائه می‌دهیم، نتوانستیم نتایج مطلوبی کسب کنیم. این هفته برای گرفتن هر سه امتیاز دیدار بیرون از خانه به میدان رفته بودیم. بازی کاملا در اختیار ما بود، هر کسی این دیدار را دیده باشد، ادعای من را تایید می‌کند. موقعیت‌های خوبی هم داشتیم اما به خاطر کم تجربگی تیم، در گلزنی موفق نبودیم. البته آلومینیوم هم موقعیت گلزنی داشت ولی ما شانس های بیشتری برای رسیدن به گل داشتیم.

لطفی افزود: ما سعی می‌کنیم جواب اعتماد و لطف آقا مجتبی را بدهیم. انشاالله در این ۷ هفته پایانی با کمک خدا و تلاش بازیکنان به اهداف خود که یکی از آنها قهرمانی در جام حذفی است، برسیم. خدا را چه دیدید، شاید جوان‌ترین قهرمانی حذفی لقب بگیریم.



منبع


هافبک جوان پیکان می گوید یکی از اهداف این تیم قهرمانی در جام حذفی است.

لطفی: شاید جوان‌ترین قهرمان جام حذفی شویم

او ادامه داد: همانطور که گفتم فقط به خاطر جوانی تیم و کم تجربگی بازیکنان بازی را بدون گل به پایان رساندیم. همان مشکلی در دیدارهای قبلی هم گریبانگیر ما شده بود.

1833265

به گزارش “ورزش سه”، تقابل پیکان و آلومینیوم در ایستگاه بیست و سوم لیگ برتر با تساوی بدون گل به پایان رسید.

هافبک جوان پیکان در مورد سرگیجه و افت فشار مجتبی حسینی در جریان دیدار با آلومینیوم  و استرس بالای او در مسابقات پیکان گفت: آقای حسینی‌ در این فصل ریسک بزرگی کردند، ما جوان‌ترین تیم ایران و شاید آسیا هستیم. به نظرم در خیلی از بازی‌ها بدشانس بودیم و به حق خودمان نرسیدیم. به هر حال این شرایط مربی را با استرس رو به رو می‌کند و همین موضوع باعث افت فشار آقای حسینی شد.


کد خبر : 1896324 |
27 اسفند 1401 ساعت 04:00 |
338 بازدید |

0
دیدگاه

کار بزرگ مجتبی حسینی بعدا مشخص می‌شود

بازیکن نکایی‌ پیکان در رابطه با وضعیت این تیم در جدول و هدف آنها در پایان لیگ، عنوان کرد: پیکان در این فصل سنت شکنی کرد و به نظرم فوتبال به آن نیاز داشت. بازی دادن به بازیکنان زیر ۲۳ سال ریسک بزرگی بود که آقا مجتبی حاضر به انجامش‌ شد. در آینده نه‌چندان دور فوتبال ایران، کار بزرگ آقا مجتبی را درک و ثمره‌اش استفاده خواهد کرد.