لمپارد: چلسی باید از اول ساخته شود

این هشتمین شکست فرانک لمپارد از زمان بازگشت به نیمکت چلسی بود. او طی 10 مسابقه تنها به یک برد دست پیدا کرده است.

لمپارد در نشست خبری پس از این بازی گفت:”فکر نمی‌کنم این به احساس شخصی من مربوط شود، بلکه مربوط به واقعیتی است که در آن قرار داریم. تغییر دادن آن کار آسانی نیست، به خصوص زمانی که تیم مقابل تیم‌های بزرگ قرار می‌گیرد. برخی از حرکت‌های انفرادی وجود داشت که می‌تواند الگوی خوبی برای آینده باشد. منچستریونایتد خیلی کارآمد بازی کرد.”

1879826

به گزارش “ورزش سه”، چلسی در بازی معوقه هفته سی و دوم لیگ برتر انگلیس به مصاف منچستریونایتد رفت و با نتیجه 4-1 شکست خورد.

یونایتد چطور بود؟
به نظر من مقایسه کردن واقعاً سخت است. این وظیفه من نیست که تحلیل کنم منچستریونایتد کجا بود. می‌توانید عملکرد آن‌ها را بررسی کرده و ثبات را ببینید.

1879827

نتیجه بازی؟
در نیمه اول تیم بهتری بودیم و مالکیت توپ را در اختیار داشتیم اما شکست 2-0 در نیمه اول نشانه‌ای از این است در کجا هستیم. نیمه دوم، فرصت دادن به حریف بار دیگر نشان داد که کجا قرار داریم.

وضعیت چلسی؟
این نیاز به راه اندازی مجدد دارد. باشگاه از نظر ظاهری در ترکیبی مانند تابستان امسال پیش خواهد رفت. همه چیز باید بهبود یابد تا چلسی به سطح واقعی برسد.



منبع


کد خبر : 1939958 |
05 خرداد 1402 ساعت 01:30 |
3K بازدید |

0
دیدگاه

آیا برخی از بازیکنان به اندازه کافی خوب هستند؟
این یک سوال است که در یک دوره بد از شما پرسیده می‌شود. اگر به طور کلی صادق باشم، به طرز چشمگیری کوتاه بود. وقتی وارد می‌شوید می‌توانید ببینید که گروهی به یکدیگر فشار می‌آورند و چیزهای خوبی پیش می‌آید. آن شتاب وجود ندارد. این یک چیز تاکتیکی نیست و بیشتر به محل استقرار گروه مربوط می‌شود. ثبات زیادی در گروه وجود ندارد. دلایل زیادی برای آن وجود دارد.

ساختار چلسی درست است؟
من اینجا نیستم که در مورد آن نظر بدهم. من اینجا هستم تا در مورد تیم نظر بدهم. این چیزی است که من واقعاً به آن اهمیت می‌دهم. امروز یک روز واقعی دیگری بود. ماهیت تاکیدی امروز تیم منچستریونایتد بود.


فرانک لمپارد، سرمربی چلسی بعد از شکست 4-1 شاگردانش مقابل منچستریونایتد می‌گوید باشگاه باید همه چیز را ترمیم کند تا به سطح واقعی برسد.

لمپارد: چلسی باید از اول ساخته شود