لورکوزن ۰-۲ دورتموند: سردار هم چاره کار نبود

لورکوزن بازی را بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی بازیکنان این تیم بیشتر بر بازی تسلط داشتند اما کم دقتی در زدن ضربات نهایی باعث شد تا این تیم به گل نرسد.
در ادامه بازی متعادل شد تا اینکه در دقیقه 33، دورتموندی‌ها روی یک حرکت خوب از سمت راست، به گل رسیدند. حرکت خوب یولیان برانت و پاس در عرض او، با دامی عالی سباستین هالر همراه شد و کریم آدیمی که درون محوطه جریمه صاحب موقعیت شده بود، با یک ضربه مطمئن کار را تمام کرد.

1796404
تلاش بازیکنان لورکوزن برای زدن گل تساوی در نیمه اول ثمری نداشت و این نیمه با همان یک گل به پایان رسید.
نیمه دوم را دورتموند بهتر آغاز کرد و در دقیقه 53 بود که این تیم به گل دوم رسید. این بار هم روی یک حرکت از سمت راست، این بار ماریوس وولف توپ را به دهانه دروازه لورکوزن ارسال کرد که ادموند تیپسوبا، مدافع بورکینافاسویی لورکوزن، به اشتباه دروازه خودی را باز کرد.


لورکوزن در دیداری خانگی مقابل دورتموند با نتیجه ۲-۰ شکست خورد.

لورکوزن ۰-۲ دورتموند: سردار هم چاره کار نبود


کد خبر : 1867532 |
09 بهمن 1401 ساعت 21:58 |
17.2K بازدید |

15
دیدگاه

1796406
در دقایق پایانی بازیکنان لورکوزن تلاش کردند با ارسال‌های پرتعداد، دروازه دورتموند را باز کنند اما در نهایت این اتفاق رخ نداد و بازی با نتیجه 2-0 به پایان رسید.
لورکوزن با این شکست 24 امتیازی باقی ماند تا پایین تر از گلادباخ در رتبه نهم جای بگیرد و در مقابل دورتموند با سه امتیاز این دیدار، 34 امتیازی شد و به رتبه چهارم جدول صعود کرد.



منبع

1796405
تیم میزبان که دیگر چیزی برای ازدست دادن نداشت، پیش کشید و هرچه به دقایق پایانی نزدیک می‌شدیم، بر شدت حملات این تیم اضافه می شد.
در دقیقه 80 بود که آلونسو سردار آزمون را به جای امین عدلی به زمین فرستاد و ستاره ایرانی لورکوزن می‌توانست تنها یک دقیقه بعد از ورود به زمین، روی ارسال جرمی فریمپونگ، با ضربه سر یکی از گل های خورده را جبران کند اما ضربه او از بالای دروازه دورتموند به بیرون رفت.

به گزارش “ورزش سه”، شاگردان ژابی آلونسو که در دو دیدار قبلی مقابل بوخوم و مونشن گلادباخ به پیروزی رسیده بودند، امیدوار بودند با برتری مقابل دورتموند، به صعودشان در جدول ادامه بدهند اما در نهایت با دو گل شکست خوردند و حضور ۱۰ دقیقه‌ای سردار آزمون هم کمکی به این تیم نکرد.