ما مسی نداریم ولی هیچ تیمی را بهتر از اسپانیا ندیده‌ام

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی اسپانیا چهارشنبه از بازی برابر کاستاریکا کار خود در جام جهانی 2022 را شروع خواهد کرد. اسپانیا در گروه خود با آلمان و ژاپن نیز بازی خواهد کرد. بسیاری لاروخا را یکی از مدعیان قهرمانی می دانند و سرخیو بوسکتس نیز بر همین عقیده است.

بوسکتس ادامه داد:«برابر تمام مدعیان اصلی قهرمانی قرار گرفته ایم و من حس نکرده ام که در سطحی پایین تر از آنها هستیم. من هیچ تیمی را بهتر از اسپانیا ندیده ام و می توانیم برابر هر تیمی بدون ترس و با اعتماد به نفس بالا بازی کنیم. حتی برابر فرانسه که مدافع عنوان قهرمانی است نیز در فینال لیگ ملت های اروپای سال گذشته با بدشانسی باختیم و مستحق پیروزی بودیم. گروه سختی داریم و در این رقابت ها نمی توان هیچ تیمی را دست کم گرفت. مثلا در سال 2010 و در یک چهارم نهایی برابر پاراگوئه بازی داشتیم و فکر می کردیم کارمان ساده است ولی برعکس شد. به سختی در پنالتی ها توانستیم راهی نیمه نهایی شویم.»

بوسکتس که در کانال توییچ سرخیو آگوئرو صحبت می کرد، گفت:«شرایط بسیار خوبی داریم و فکر می کنم حریف دشواری برای تمام تیم ها خواهیم بود. ما در تیم‌مان فوق ستاره ای مثل مسی نداریم ولی یک تیم متحد هستیم. در یورو 2020 و در لیگ ملت های اروپا نشان دادیم که قادر به رقابت با هر تیمی هستیم. این گروه چند سال است که کنار هم بازی می کند و به خوبی با برنامه های تاکتیکی لوییس انریکه خودش را وفق داده است.»


کد خبر : 1854461 |
29 آبان 1401 ساعت 14:10 |
3K بازدید |

0
دیدگاه

ما قطعا شانس قهرمانی هستیم


سرخیو بوسکتس، کاپیتان تیم ملی اسپانیا، معتقد است هیچ تیمی از نظر کیفی بالاتر از اسپانیا نیست و قادر به رقابت با همه مدعیان هستند.

ما مسی نداریم ولی هیچ تیمی را بهتر از اسپانیا ندیده‌ام

بوسکتس همچنین تایید کرد که در زمستان می تواند با باشگاه های مدنظرش مذاکره کند و هنوز با بارسا برای تمدید به توافق نرسیده است.



منبع