محمديان ضربه شد و دست خالى ماند


کد خبر : 1844328 |
27 شهریور 1401 ساعت 22:29 |
3K بازدید |

1
دیدگاه

محمدیان در این دیدار ابتدا با یک زیرگیری حریف را به پل زد ولی در ادامه همین صحنه، کشتی گیر آذربایجانی رو کرد تا نتیجه ۲ بر ۱ شود. نماینده کشورمان در ادامه نیز یکبار دیگر حریف را در خاک خود قرار داد تا وقت نخست را با برتری ۴ بر ۱ خاتمه دهد. در وقت دوم اما ماگومدوف در کنار تشک محمدیان را خاک کرد که  اعتراض مربیان ایران بر روی این صحنه رد شد تا نتیجه ۴ بر ۴ شود. قهرمان آسیا بازهم اقدام به حمله کرد اما گرفتار این حریف بدلکار شد و خودش بر روی پل گیر کرد و در حالی که راه فراری برای او باقی نمانده بود، با ضربه فنی مغلوب شد تا مانند توکیو از بلگراد نیز دست خالی برگردد و پرونده کشتی ایران در صربستان با شکست بسته شود.



منبع

محمد حسین محمدیان با شکست مقابل ماگومدخان ماگومدوف از آذربایجان به عنوان پنجم وزن 97 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان رسید.

محمديان ضربه شد و دست خالى ماند

به گزارش “ورزش سه”، هشت سال پس از اینکه در سال 2014 به مدال برنز جهان دست پیدا کرد، محمد حسین محمدیان برای دومین بار عازم رقابت های جهانی شد تا ناکامی المپیک توکیو را جبران کند. او که پس از دو پیروزی در وزن 97 کیلوگرم، با شکست مقابل کایل اسنایدر به دیدار رده بندی راه پیدا کرد و برای کسب مدال برنز در مقابل کشتی گیر روسی الاصل تیم آذربایجان یعنی ماگومدخان ماگومدوف قرار گرفت که امسال به عنوان قهرمانی اروپا رسیده بود.