مدیر بایرن: با هری کین و اطرافیانش حرف نزده‌ام

به گزارش “ورزش سه”، بایرن مونیخ در فصل جدید بوندسلیگا شروعی مثل فصول گذشته نداشته با این حال با سه پیروزی و سه تساوی صدرنشین است. بایرن در سه بازی اخیر در بوندسلیگا متوقف شده هرچند در لیگ قهرمانان موفق به شکست اینتر شد.


کد خبر : 1843255 |
20 شهریور 1401 ساعت 18:20 |
208 بازدید |

0
دیدگاه

به مهاجمان‌مان اعتماد داریم


حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، بار دیگر شایعات علاقه به هری کین و مذاکره با او را تکذیب کرد.

مدیر بایرن: با هری کین و اطرافیانش حرف نزده‌ام

حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن، که اخیرا این شایعه را رد کرده بود، به اسپورت وان گفت:« من نه با هری کین و نه با اطرافیان او صحبت نکرده ام. ما به مهاجمان‌مان اعتماد کامل داریم. سرژ گنابری و سادیو مانه و همچنین ماتیس تل، مهاجمان خوبی هستند. ما از مجموعه فعلی کاملا راضی هستیم. قطعا اگر مهاجم بزرگ و باکیفیتی در دسترس باشد، برای خرید او اقدام خواهیم کرد ولی فعلا بهتر از مهاجمان خودمان پیدا نکرده ایم.»



منبع

شایعاتی مبنی بر علاقه بایرن برای خرید هری کین از تاتنهام شنیده می شود. هفته گذشته، روزنامه آلمانی بیلد خبر داد که مدیران بایرن به چارلی کین، برادر و نماینده این بازیکن، اطلاع داده‌اند که از امضای قرارداد جدید با تاتنهام خودداری کند تا آن‌ها بتوانند پیشنهادی رسمی را در تابستان سال 2023 برای جذب او ارائه کنند. 

بسیاری از کارشناسان معتقدند جای خالی روبرت لواندوفسکی در بایرن حس می شود و سادیو مانه نمی تواند جانشین مناسبی برای او باشد. مانه در هفت بازی اخیر سه گل به ثمر رسانده ولی لواندوفسکی در بارسا توانسته در همه رقابت ها 9 گل به ثمر برساند.