مربی محبوب تاتنهامی‌ها برای جانشینی کونته

1581170روز گذشته تلگراف خبر داده که دنیل لِوی، رییس باشگاه تاتنهام، با دقت در حال بررسی اقدام بعدی این باشگاه است و انتظار می‌رود که کونته نهایتا تا پایان همین هفته اخراج شده باشد. در همین رابطه اسکای اسپورتس ادعا کرد که بازیکنان تاتنهام بسیار دلتنگ مائوریسیو پوچتینو هستند و مشتاقند که او جانشین کونته شود. گفته می‌شود مربی آرژانتینی نیز بی میل به بازگشت نیست.

1534954

پوچتینو در نوامبر 2019 از هدایت تاتنهام برکنار شد تا پس از پنج سال و نیم از این باشگاه جدا شود. او در تمامی این سال‌ها همچنان یکی از چهره‌های محبوب بین هواداران و بازیکنان این تیم ماند و همین باعث شده که صحبت بازگشت او به نیمکت این تیم همیشه مطرح باشد. تاتنهام حتی با پوچتینو به فینال لیگ قهرمانان در سال 2019 رسید؛ هرچند مغلوب لیورپول شد. پوچتینو پس از قطع همکاری با پی اس جی در پایان فصل گذشته، اکنون بدون تیم است.



منبع

به گزارش “ورزش سه”، تساوی 3-3 با تیم قعر جدولی ساوتهمپتون در حالی که تاتنهام تا 15 دقیقه قبل با نتیجه 1-3 از آنها جلو بود باعث شد که کونته به شدت از عملکرد بازیکنانش عصبانی شود. او پس از پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران شدیدا از آنها انتقاد کرد و تمامی تقصیر باخت را به گردن بازیکنانش انداخت و همین موضوع باعث ناراحتی آنها شد. در روزهای اخیر بعضی از رسانه‌های انگلیسی خبر داده بودند که این مربی حمایت رختکن تیمش را از دست داده و بسیاری از بازیکنان تاتنهام خواهان برکناری او هستند. 


بازیکنان تاتنهام دلتنگ مائوریسیو پوچتینو هستند و دوست دارند او برگردد و جانشین آنتونیو کونته شود.

مربی محبوب تاتنهامی‌ها برای جانشینی کونته


کد خبر : 1896926 |
01 فروردين 1402 ساعت 22:01 |
2.5K بازدید |

0
دیدگاه

بازگشت احتمالی پوچتینو