مسی نه تمدید می‌کند نه به بارسا برمی‌گردد!

به گزارش “ورزش سه”، با وجود گزارش‌های متعددی درباره قریب‌الوقوع بودن تمدید قرارداد لیونل مسی با باشگاه پاری سن ژرمن، جرارد رومرو، از روزنامه‌نگاران ورزشی مشهور اروپا، امروز مدعی شد او به تمدید قراردادش با پاریسی‌ها نزدیک نیست.

مسی در تابستان 2021 بارسلونا را ترک کرد. علت جدایی او ناتوانی بارسلونای غرق در مشکلات اقتصادی برای تمدید قرارداد این ستاره گران‌قیمت بود. لاپورتا رئیس بارسلونا همچنان از تصمیم خود برای تمدید نکردن با مسی دفاع می‌کند و مدعی است برای نجات باشگاه بهترین تصمیم ممکن را گرفته است. او اما در ماه‌های اخیر چند بار به هواداران بارسا گفته است که برنامه باشگاه کاتالان مذاکره با مسی برای فراهم کردن شرایط بازگشت اسطوره آرژانتینی است.



منبع


کد خبر : 1866434 |
03 بهمن 1401 ساعت 23:11 |
6.7K بازدید |

6
دیدگاه

ادعای جرارد رومرو

رومرو اما می‌گوید مسی و پی‌اس‌جی هنوز به توافق نرسیده‌اند و نمی‌توان او را به تمدید قرارداد با تیم پاریسی نزدیک دانست. جرارد رومرو البته می‌گوید گزارشش به این معنی نیست که مسی تابستان آینده به بارسا برخواهد گشت.

1794569

این ادعای رومرو در حالی مطرح می‌شود که پیشتر روزنامه اکیپ گفته بود مسی حتی پیش از شروع جام جهانی قطر با پی‌اس‌جی بر سر تمدید قراردادش به توافق لفظی رسیده و تنها چیزی که باقی مانده اعلام رسمی این توافق است. اکیپ گفته بود دو طرف پیش از شروع تورنمنت قطر به این نتیجه رسیده بودند که تمدید قرارداد را بعد از پایان جام جهانی رسانه‌ای کرده و تا آن زمان از گفتگو با رسانه‌ها خودداری کنند.

1794568


در میانه اخبار ضد و نقیضی که درباره آینده لیونل مسی منتشر می‌شود جرارد رومرو مدعی شد او به تمدید قرارداد با پی‌اس‌جی نزدیک نیست.

مسی نه تمدید می‌کند نه به بارسا برمی‌گردد!

این تنها خبری نیست که بعد از پایان جام جهانی درباره آینده باشگاهی مسی مطرح شده است. یکی دیگر از ادعاها پیشنهاد نجومی باشگاه عربستانی الهلال به کاپیتان آرژانتین بود. بر اساس این ادعا الهلال بعد از انتقال کریستیانو رونالدو با پیشنهادی 300 میلیون یورویی به سراغ لئو مسی آمده بود. امروز فابریزیو رومانو، یکی دیگر از روزنامه‌نگاران مشهور اروپایی، در یک توییت اعلام کرد این پیشنهاد الهلال از اساس دروغ بوده و لئو به تمدید قراردادش با پی‌اس‌جی نزدیک است.