مس سونگون قهرمان نیم فصل اول لیگ برتر شد

مس با ادامه حملات خود در دقیقه ۱۴ توسط سالار آقاپور گل دوم را هم زد و یک دقیقه مانده به پایان ۲۰ دقیقه نخست مجتبی پارساپور دروازه سن ایچ را باز کرد تا نیمه اول با نتیجه ۳-۰ به سود مس به پایان برسد.

شروع نیمه دوم برتری دوباره مس سونگون را به همراه داشت و این تیم خیلی زود در دقیقه ۲۲ توسط حمید احمدی نتیجه را ۴-۰ کرد. بعد از اینکه سن ایچ‌‌یکی از گل های خورده را جبران کرد، مهدی جاوید توانست گل‌پنجم تیمش را در دقیقه ۲۹ بزند. و سه  دقیقه بعد هم حسین سبزی توانست نتیجه را شش بر یک کند. با این برد، مس ۳۳ امتیازی شد و با قهرمانی نیم فصل اول به کار خود خاتمه بخشید.



شاگردان تقی پور‌ قهرمانی راهی تعطیلات نیم فصل اول شدند.


مس سونگون قهرمان نیم فصل اول لیگ برتر شد

به گزارش “ورزش سه”، تیم مس سونگون ورزقان در آخرین بازی نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر فوتسال ایران از ساعت ۱۶ امروز در سالن بدون تماشاگر پورشریفی تبریز به مصاف سن ایچ ساوه رفت و توانست با تحمیل اولین شکست فصل به این تیم، قهرمان نیم فصل شود.

در دیگر دیدار مهم این هفته گیتی پسند در خانه مقاومت البرز به تساوی رسید تا مس با فاصله ۳ امتیازی با این تیم جشن قهرمانی نیم فصل را برپا کند.



منبع


کد خبر : 1852886 |
19 آبان 1401 ساعت 19:08 |
493 بازدید |

2
دیدگاه

شاگردان تقی پور کار را هجومی‌ شروع کردند و اگر‌کمی‌خوش شانس بوده و دقت بیشتری داشتند خیلی زود می توانستند به گل‌ برسند. بازی اما در ده دقیقه نخست گلی نداشت تا اینکه مرتضی عزتی با یک بغل پای زیبا در دقیقه ۱۲ گل‌‌‌ اول میزبان را زد.