مصاف هندبال ایران مقابل پرافتخارترین تیم جهان

ایران ۲۲ – اسپانیا ۳۵

شاگردان وویوویچ در نهایت با دو شکست و یک پیروزی و قرارگیری در رده سوم‌ مرحله گروهی راهی مرحله اصلی مسابقات شدند. این اولین صعود تیم ملی هندبال مردان ایران به دور اصلی قهرمانی جهان است. 

ایران – فرانسه ساعت ۲۰:۳۰

ملی‌پوشان هندبال ایران در مرحله گروهی این مسابقات با شیلی، مونته‌نگرو و اسپانیا همگروه بودند. آنها با نتیجه ۳۱ بر ۳۴ مقابل مونته‌نگرو و با حساب ۲۲ بر ۳۵ برابر اسپانیا شکست خوردند اما با حساب ۲۵ بر ۲۴ مقابل شیلی پیروز شدند. 

ایران ۲۱ – اسلوونی ۳۸

*برنامه دهمین روز از مسابقات هندبال قهرمانی مردان جهان: 

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از ایسنا، تیم‌های حاضر در مرحله اصلی بیست و هشتمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان جهان دیدار نخست خود را انجام داده‌اند و امروز دومین دیدارها آغاز خواهد شد. تیم ملی هندبال مردان ایران در دومین دیدار خود از مرحله اصلی باید به مصاف فرانسه برود. 

بیست و هشتمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان جهان از ۲۱ دی آغاز شده و تا ۹ بهمن ادامه دارد. در مرحله گروهی ۳۲ تیم با هم رقابت کردند که در پایان ۲۴ تیم راهی دور اصلی شدند و ۸ تیم دیگر به پرزیدنت کاپ راه یافتند. 

اسلوونی – اسپانیا ساعت ۱۸:۰۰


تیم ملی هندبال مردان ایران در دومین دیدار خود از مرحله اصلی مسابقات قهرمانی جهان باید به مصاف فرانسه برود.

مصاف هندبال ایران مقابل پرافتخارترین تیم جهان

ایران ۳۱ – مونته‌نگرو ۳۴


کد خبر : 1865684 |
30 دی 1401 ساعت 08:09 |
156 بازدید |

0
دیدگاه

ایسلند – سوئد ساعت ۲۳:۰۰

*نتایج رقابت‌های تیم ملی هندبال مردان ایران در قهرمانی جهان: 

مونته‌نگرو – لهستان ساعت ۲۳:۰۰

کیپ‌ورد – پرتغال ساعت ۱۸:۰۰

امروز جمعه ۳۰ دی در دهمین روز از مسابقات هندبال قهرمانی مردان جهان دو تیم ملی ایران و فرانسه از ساعت ۲۰:۳۰ در سالن تائورون آرنا کراکوف لهستان مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.

ملی‌پوشان ایران که در نخستین دیدار خود از مرحله گروهی مقابل اسلوونی با نتیجه ۲۱ بر ۳۸ مغلوب شدند باید امروز مقابل فرانسه به میدان بروند. فرانسه دومین حریف ایران پرافتخارترین تیم هندبال جهان است. فرانسه از ۷ تجربه حضور در المپیک سه مدال طلا، یک نقره و یک برنز را در کارنامه دارد. 

برزیل – مجارستان ساعت ۲۰:۳۰

تیم ملی هندبال فرانسه همچنین ۲۴ بار در رقابت‌های قهرمانی جهان حضور داشته که منجر به کسب ۶ عنوان قهرمانی، یک دومی و چهار سومی شده است. آنها از ۱۵ بار حضور در قهرمانی اروپا نیز به سه عنوان قهرمانی رسیده‌اند. 

ایران ۲۵ – شیلی ۲۴

۲۴ تیم حاضر در دور اصلی در چهار گروه رقابت خواهند کرد که در پایان از هر گروه ۲ تیم به پلی آف صعود خواهد کرد.



منبع

*مسابقات مرحله پرزیدنت کاپ:

عربستان – کره جنوبی ساعت ۲۰:۳۰

شیلی – اروگوئه ساعت ۱۸:۰۰