مصدومیت شدید و نگران‌کننده دروازه‌بان آرژانتین (عکس)

در جریان دیدار دیشب آتالانتا و رم که با پیروزی 1-0 آتالانتا به پایان رسید موسو از ناحیه صورت با سر یکی از بازیکنان هم‌تیمی‌اش برخورد شدیدی داشت و به همین علت زمین را ترک کرد.

بر اساس گزارشها موسو دیشب را در بیمارستان سپری کرده و امروز از ناحیه صورت تحت عمل جراحی قرار گرفته است. با توجه به شکستی چند استخوان و از جمله استخوان گونه و آرواره این سنگربان آرژانتینی در این عمل جراحی از پروتزها و پیچ‌های پلاتینی برای بازگشت صورت او به حالت طبیعی استفاده شده است.

به گزارش “ورزش سه”، انتشار اخباری از عمل جراحی روی صورت خوان موسو دروازه‌بان آرژانتینی آتالانتا هواداران این تیم ایتالیایی و هواداران آلبی‌سلسته را نگران کرده است.

در دقایق ابتدایی مسابقه زمانی که خوان موسو روی یک حمله رم جلو آمد با مریح دمیرال به شدت برخورد کرد. این برخورد آنقدر شدید بود که در همان لحظات هواداران نگران وضعیت سلامت دروازه‌بان تیم‌شان بودند.

مصدومیت شدید موسو علاوه بر هواداران آتالانتا، فوتبالدوستان آرژانتینی و هواداران آلبی‌سلسته را هم نگران کرده است. او پیشتر به تیم ملی کشورش دعوت شده بود تا در دو بازی دوستانه مقابل هندوراس و جامائیکا در ترکیب آرژانتین باشد.


کد خبر : 1844517 |
29 شهریور 1401 ساعت 00:04 |
2.5K بازدید |

0
دیدگاه

هنوز مشخص نیست که آیا خوان موسو جام جهانی 2022 قطر را از دست داده است یا در نزدیک به دو ماه باقی مانده می‌تواند نهایتا با استفاده از نقابی ویژه به ترکیب آرژانتین برگردد؟



منبع


خوان موسو، دروازه‌بان آتالانتا و تیم ملی آرژانتین، که در بازی دیشب تیمش مقابل رم مصدوم شده بود امروز از ناحیه صورت جراحی شد.

مصدومیت شدید و نگران‌کننده دروازه‌بان آرژانتین (عکس)