مطهری: مجبورم می کنند در مورد داور حرف بزنم


سرمربی نساجی مازندران معتقد است در ۸ هفته اخیر از سمت داوری ضربه دیدند.

مطهری: مجبورم می کنند در مورد داور حرف بزنم


کد خبر : 1846836 |
14 مهر 1401 ساعت 18:07 |
1.7K بازدید |

3
دیدگاه

از هواداران نساجی عذر خواهی می کنم

به گزارش “ورزش سه”، حمید مطهری، سرمربی نساجی بعد از تساوی مقابل ذوب آهن در کنفرانس خبری گفت: نیمه اول خوبی نداشتیم خودم این پیش‌بینی را داشتم زیرا تیمی که به فاصله ۴ روز آن فشار وحشتناک را بیاورد و با ۴  گل به پیروزی برسد بازسازی ذهنی و فیزیکی اش سخت است و ما به همراه کادر پزشکی خیلی تلاش کردیم. بچه ها به خاطر برد در بازی قبل فکر می کردند کار راحتی دارند درحالی که من گوشزد کرده بودم بازی سختی است. نیمه اول خوبی نداشتیم، باید این را بپذیریم و بهتر شویم ولی نیمه دوم فوق العاده بودیم و روند بازی عوض شد، با تعویض هایی که کردیم سعی کردیم از کانال های کناری بیشتر استفاده کنیم، برتری عددی و موقعیت داشتیم ولی متاسفانه به گل نرسیدیم و تیم ذوب آهن هم ساختار دفاعی مناسبی دارد و گل های کمی خورده ولی ما موقعیت های خوبی داشتیم که از آن استفاده نکردیم.
او در ادامه صحبت هایش اضافه کرد: در یک صحنه روی فرزاد زامهران خطا پنالتی شد ولی امیدوارم که من اشتباه کنم. روند بازی با آن پنالتی می توانست عوض شود از طرفی از داشتن تماشاگر محروم هستیم هر نوع بلا و بدشانسی امسال دارد سر من می آید. در دو بازی گذشته هوادار نداشتیم و مطمئن هستم اگر هوادار بود آن صحنه را پنالتی می گرفتند. انرژی خوبی از آن ها می گیریم ولی در این دو بازی آن ها را نداشتیم. 
سرمربی نساجی عنوان کرد: بچه ها فوق العاده زحمت کشیدند ولی به خاطر اینکه سه امتیاز را نگرفتیم از هواداران نساجی عذرخواهی می کنم. مسیر درستی را می رویم و امیدوارم که فوتبال های بهتر و کم نقص تری ارائه بدهیم که تمام هوادارانمان لذت ببرند.
مطهری در مورد خستگی تیم نساجی گفت: خستگی از لحاظ ذهنی بود ولی در نیمه دوم هرچه جلوتر رفتیم ما سوار بر بازی بودیم، کرنر های متعدد گرفتیم. یک مقدار خیال بچه ها بابت ۴ گل هفته قبل راحت شده بود.
وی در مورد صحبت تارتار مبنی بر اینکه گل سالم ذوب آهن را مردود اعلام کردند و موقعیتی به حریف ندادند توضیح داد: من فیلم گل را ندیدم اما بچه های گروهم گفتند آفساید بوده ولی پنالتی ما مسلم بود. اصلا به هوای آفساید بچه ها ایستادند در مورد آن گل صحبت شده اما در مورد پنالتی واضح ما صحبتی نمی شود. در نیمه اول ما تیم خوبی نبودیم خودم هم گفتم اما در نیمه دوم خوب بودیم. نظرات آقای تارتار هم محترم است .
سرمربی نساجی در مورد پنالتی مشکوک روی شجاعی گفت: پنالتی روی شجاعی مشکوک بود اما وقتی پنالتی قطعی را نگرفته شما چه انتظاری دارید؟ به نظرم صحنه دوم پنالتی نبود و فقط برخورد بود. وقتی توپ پشت محوطه افتاد روی عبدی ما خطا شد که نگرفتند و من روی آن معترض شدم ضمن اینکه احساس می کنم آقای سلیمانی باید کارت زرد دوم را می گرفت و اخراج می شد و داور مدارا کرد ولی به تیم داوری خسته نباشد می گویم
در زمین خودمان نباید از این اتفاقات بیفتد. ۸ هفته از لیگ گذشته و ما چندین بار از اشتباه داوری متضرر شدیم.
مطهری یادآور شد: من نمی خواهم در مورد داوری ها صحبت کنم اما مجبورمان می کنند. هفته گذشته گل سالم حردانی را آفساید گرفتند  فکر می کنم همه چیز واضح است.



منبع