معمای جناح راست حل‌نشدنی است(عکس)

با نزدیک‌شدن به دیدار مقابل انگلیس به عنوان دشوارترین حریف در جام جهانی، معمای مدافع راست در تیم کی‌روش پیچیده‌تر از هر زمان دیگری شده است.

از یک سو، رامین رضاییان با تجربه حضور موفق در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، امیدوار است با حضور سرمربی پرتغالی جایی در ترکیب اصلی پیدا کند و از طرف دیگر، صادق محرمی بعد از بازی در بالاترین سطح فوتبال اروپا و تنه به تنه شدن با ستاره‌های انگلیسی چلسی و تجربه موفق حضور مقابل اروگوئه و سنگال، می‌خواهد در بزرگ‌ترین رقابت دوران ورزشی‌اش، جایی در بین یازده نفر شروع‌کننده داشته باشد.

عکسی که دوربین ورزش سه از تمرین تیم شکار کرده، ترجمانی تصویری و دقیق از رقابت شانه به شانه محرمی و رضاییان برای حضور در ترکیب اصلی است.

به گزارش “ورزش سه” تمرینات تیم فوتبال ایران برای دیدار برابر انگلیس در شهر دوحه ادامه دارد و یک روز بعد از برگزاری اخرین و مهم‌ترین بازی تدارکاتی پیش از شروع کار در جام جهانی، شاگردان کارلوس کی‌روش به انجام آیتم‌های تمرینی پرداختند.


دو ستاره خط دفاعی فوتبال ایران در نزدیک‌ترین فاصله ممکن برای حضور در ترکیب اصلی تلاش می‌کنند.

معمای جناح راست حل‌نشدنی است(عکس)

انتخاب مسیر از این دوراهی برای مرد پرتغالی، با نزدیک‌شدن به دوشنبه موعود سخت و سخت‌تر خواهد شد و باید دید در نهایت، کدام یک از این دو بازیکن ماموریت مهار بهترین وینگرهای لیگ جزیره را بر عهده خواهد گرفت.



منبع


کد خبر : 1854060 |
27 آبان 1401 ساعت 10:29 |
1.8K بازدید |

0
دیدگاه