منچستریونایتد در یک صورت دخیا را حفظ می‌کند

اما این اتفاق در صورتی رخ خواهد داد که داوید دخیا پیشنهاد کاهش دستمزد را قبول کند. دستمزد هفتگی فعلی دخیا باعث شده او بعد از کریستیانو رونالدو به دومین بازیکن پردرآمد باشگاه تبدیل شود و مدیران باشگاه خواهان کاهش حداقل 100 هزار پوندی این رقم در هفته هستند. توافق در مورد این امر باعث صرفه جویی سالانه پنج میلیون پوند برای آنها می شود.


کد خبر : 1853392 |
22 آبان 1401 ساعت 21:51 |
16.6K بازدید |

3
دیدگاه


داوید دخیا برای ماندن در منچستریونایتد باید پیشنهاد کاهش هنگفت دستمزد فعلی خود را بپذیرد.

منچستریونایتد در یک صورت دخیا را حفظ می‌کند

تاکنون هیچ مذاکره ای بین یونایتد و مدیر برنامه دخیا درباره آینده او پس از پایان فصل انجام نشده، اما به نظر می رسد تصمیم مدیران باشگاه در این رابطه قطعی باشد. البته به نظر می رسد علیرغم این شرایط نیز این سنگربان 32 ساله مشتاق ماندن در باشگاهی شده که در سال 2011 به آن پیوسته است. داوید دخیا که در سال های اخیر نمایش پرفراز و نشیبی داشته، شانس حضور در جام جهانی را نیز از دست داد و حالا امیدوار به درخشش در ترکیب شیاطین سرخ در ادامه فصل و بعد از این تورنمنت است.



منبع

به گزارش “ورزش سه”، منچستریونایتد در فصل جاری و علیرغم کسب نتایج بعضا خوب، هنوز رضایت هواداران خود را به طور کامل جذب نکرده و داوید دخیا نیز از جمله بازیکنانی بوده که در برخی مقاطع مورد انتقاد هواداران قرار گرفته است.  نشریه دیلی میل با انتشار گزارشی مدعی شد قرارداد فعلی داوید دخیا با دستمزد هنگفت 375 هزار پوند در هفته در اولدترافورد، در پایان این فصل به اتمام می رسد. باشگاه منچستریونایتد گزینه ای برای حفظ این دروازه بان برای یک سال دیگر در قرارداد گنجانده و مایل است از این بند استفاده کنند.