مورینیو: خوشحالم که پرتغال فراموشم نکرده است

به گزارش “ورزش سه”، همایش  Thinking Football یکی از نشست‌های معتبر دنیای فوتبال است که هر ساله در اروپا برگزار می‌شود تا با حضور تعدادی از مدیران برجسته این ورزش و اقتصاد‌دانان و دیگر چهره‌های معتبر حوزه کسب و کار برگزار می‌شود تا این چهره‌ها درباره صنعت فوتبال به بحث و تبادل نظر بپردازند.


کد خبر : 1854327 |
28 آبان 1401 ساعت 20:01 |
904 بازدید |

0
دیدگاه

همایش Thinking Football پیش از دعوت مورینیو روی صحنه اعلام کرد اهدای جایزه به آقای خاص به این معنی است که حاضران در نشست او را بزرگترین مربی تاریخ فوتبال پرتغال می‌دانند.


مورینیو در همایش Thinking Football که در پایتخت پرتغال برگزار می‌شد جایزه ویژه یک عمر مربی‌گری را دریافت کرد.

مورینیو: خوشحالم که پرتغال فراموشم نکرده است

در همایش امسال که در شهر پورتو، پایتخت پرتغال برگزار می‌شد، سه جایزه ویژه به سه نفر از پرتغالی‌های تاثیرگذار در دنیای فوتبال اهدا شد. جایزه یک عمر فعالیت فوتبالی به عنوان بازیکن به پائولو فوتره، جایزه بهترین ایجنت به ژرژ مندس و جایزه یک عمر فعالیت به عنوان بهترین مربی به ژوزه مورینیو تعلق گرفت.

مورینیو بعد از دریافت جایزه‌اش گفت:” می‌خواهم پدرو پورنچا، داور بازنشسته پرتغالی، که ریاست مراسم را به عهده دارد تشکر کنم هر چند فکر کنم اولین داوری که من را اخراج کرد بود. آخرین بار هم که کلاه‌مان قاطی شد بازی چلسی و پاری سن ژرمن بود که او داوری‌اش را به عهده اشت. فارغ از شوخی این جایزه برای من اهمیت زیادی دارد. دو روز پیش سالگرد قهرمانی من در اروپا با پورتو بود؛ با تیمی که 9 بازیکن پرتغالی در ترکیبش داشت. از همان زمان بود که لقب آقای خاص شروع شد. خیلی خوشحالم که پرتغال یادش نرفته چه کسانی برایش چه کردند”.



منبع