مگوایر: از من انتقاد می‌کنند تا بازدید بیشتری بگیرند

به گزارش “ورزش سه”، مگوایر از اواخر فصل قبل به نیمکت یونایتد تبعید شد و از آن زمان تا به حال نتوانسته است بار دیگر به ترکیب اصلی این تیم برگردد. 
حضور اریک تن‌هاخ به عنوان سرمربی در اولدترافورد نیز تغییری در شرایط این بازیکن ایجاد نکرد و این مربی هلندی هم ترجیح داد از زوج لیساندرو مارتینز و رافائل واران در قلب خط دفاعی تیمش استفاده کند. 
با این حال گرت ساوت‌گیت همچنین به این بازیکن اعتماد کامل دارد و از او در جریان شکست 0-1 شب گذشته برابر ایتالیا در مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا نیز استفاده کرد. 

 



منبع


مگوایر پس از پایان این بازی درباره انتقادهایی که در ماه‌های اخیر از او صورت گرفته است گفت:« من روی هیچ کس دیگری و حرف‌هایی که مردم می‌زنند متمرکز نیستم. فکر می‌کنم اگر مردم داستانی درباره من درست می‌کنند به این خاطر است که من کاپیتان منچستریونایتد هستم و این داستان‌ها به خبر مهم و بزرگی تبدیل خواهد شد.»
این مدافع انگلیسی درباره دلیل انتقادها از خودش اضافه کرد:« دلیل آنها برای انجام این کارها این است که دوست دارند بازدید بیشتری بگیرند و به چنین اهدافی برسند اما من پس از هشت هفته مصدومیت راهی رقابت‌های یورو شدم و فقط یک بازی در زمین حضور نداشتم اما پس از آن به ترکیب برگشتم. من مطمئنم که اتفاقاتی مانند رخوت و کاهش آمادگی بدنی برای من رخ نخواهد داد.»


کد خبر : 1845126 |
02 مهر 1401 ساعت 15:38 |
748 بازدید |

0
دیدگاه


هری مگوایر، مدافع انگلیسی منچستریونایتد، معتقد است انتقاد کردن از او به روشی برای جلب توجه تبدیل شده است.

مگوایر: از من انتقاد می‌کنند تا بازدید بیشتری بگیرند