میرجوان: آبادانی‌ها مبارک‌تان باشد | ورزش سه

او در مورد آلومینیوم و نتایجی که در این فصل کسب کردند، گفت: رتبه هفتم-هشتمی در جدول علی‌رغم هزینه‌ها و شرایط مالی‌ای که داشتیم، رتبه ایده‌آلی بود و نتایج معقولی به دست آوردیم. امیدوارم در فصل آینده چه من در این تیم بازی کنم و چه نباشم، آلومینیوم نتایج خوبی کسب کند.

1853292

کد خبر : 1940082 |
05 خرداد 1402 ساعت 20:50 |
9.9K بازدید |

0
دیدگاه

قرارداد همه نیم‌فصلی‌ها تمام شد!


مهاجم آلومینیوم در فصلی که گذشت، تجربه حضور در دو تیم را به دست آورد و همین موضوع او را با چالشی جدید روبرو کرد.

میرجوان: آبادانی‌ها مبارک‌تان باشد

میرجوان در مورد مدت قرارداد خود با آلومینیوم گفت: قراردادم به اتمام رسیده و پس از چند روز استراحت و اینکه مربیگری را شروع کرده‌ام، باید دید چه خواهد شد و امیدوارم انتخاب خوبی داشته باشم. بازیکنانی که در نیم‌فصل جذب آلومینیوم شدند، همگی مدت قراردادشان به مدت یک نیم‌فصل امضا شد و من در این جمع بودم.



منبع

مهاجم آلومینیوم در مورد اینکه می‌توانست در آلومینیوم تعداد بازی‌های بیشتری انجام دهد، عنوان کرد: شرایطی به وجود آمد که نظر کادر فنی بر این بود. من تمریناتم را انجام می‌دادم و در سلامت کامل لیگ را تمام کردم. در تمرینات و بازی‌هایی که به زمین رفتم، به عقیده خودم حضور پررنگی داشتم و خوشبختانه آقای رحمتی و کادر فنی در بازی‌ها از من رضایت داشتند. از نظر جسمی و فنی مشکلی نداشتم و در واقع این نظرات تاکتیکی بود تا در برخی دیدارها من در ترکیب قرار نگیرم.

به گزارش “ورزش سه”، عماد میرجوان که نیم‌فصل اول در صنعت نفت توپ می‌زد و در نقل و انتقالات زمستانی به جمع شاگردان سیدمهدی رحمتی اضافه شد، در خصوص بقای آبادانی‌ها در لیگ برتر عنوان کرد: از لحاظ فوتبالی فصل بسیار خوبی بود؛ به خصوص اینکه صنعت نفت آبادان در لیگ برتر ماند و از این بابت بسیار خوشحال هستم و به آنها تبریک می‌گویم. در صنعت نفت تا جایی که حضور داشتم، خوب کار کردم و در نیم‌فصل از این تیم جدا شدم و به آلومینیوم آمدم. از شهر اراک و فوتبال آن به واسطه سابقه بازی در این شهر شناخت داشتم، شرایط خوبی رقم خورد و رتبه مطلوبی در جدول به دست آوردیم و باید دید فصل آینده چه پیش خواهد آمد.