میلان ۳-۱ هلاس ورونا: به افتخار زلاتان

به گزارش “ورزش سه”، در بازی هفته سی و هشتم سری آ امشب تیم‎‌های میلان و هلاس ورونا در ورزشگاه سن سیرو به مصاف هم رفتند.


کد خبر : 1941999 |
15 خرداد 1402 ساعت 00:44 |
7K بازدید |

0
دیدگاه

میلان برای تغییر نتیجه بازی پس از این گل تلاش زیادی انجام داد و در این امر موفق هم بود. پس از اینکه در دقیقه 75 ضربه سر رافائل لیائو به نظر می‌رسید در محوطه جریمه حریف به دست مدافع برخورد کرده، VAR این صحنه را بررسی کرد و دستور به اعلام ضربه کرنر داد.

1883506

پس از ضربه سر جونیور مسیاس در دقیقه 26  که به کرنر منجر شد و پاس خطرناک تئو هرناندز به اولیویر ژیرو در دقیقه 40 که مهاجم فرانسوی نتوانست گلزنی کند، بالاخره گل میزبان فرا رسید.

این تنها گل لیائو در این بازی نبود. او در دقیقه ۱+90 یک مرتبه دیگر توانایی کنترل توپ و حرکات انفرادی‌اش را به نمایش گذاشت و سومین گل میلان را با دریبل زدن مدافع و دروازه‌بان حریف با یک ضربه ساده مقابل دروازه خالی به ثمر رساند.

این بازی که با برتری 3-1 روسونری به پایان رسید و در نیمه اول چندان از موقعیت‌های پرشمار گل برخوردار نبود.

میلان با این پیروزی 70 امتیازی شد و فصل را با ایستادن در رتبه چهارم به پایان رساند. ورونا با این شکست در رتبه هجدهم ایستاد و منتظر نتیجه بازی اسپتزیا و رم ماند که با شکست 2-1 این تیم برابر شاگردان ژوزه مورینیو به دلیل تفاضل گل بیشتر در رتبه هفدهم ایستادند. این دو تیم در بازی پلی آف سرنوشت بقا در سری آ را مشخص خواهند کرد.

1883508



منبع

لیائو دقیقه 85 یک گل دیدنی به ثمر رساند. او در میانه میدان به توپ رسید و به سمت محوطه جریمه حرکت کرد او از سمت چپ محوطه جریمه به نزدیکی قوس محوطه رسید و با ضربه پای راست به گوشه سمت چپ دروازه موفق شد دومین گل تیمش را با یک ضربه حساب شده به ثمر برساند.

1883507

در دقیقه 45 خطای انگونگه روی براهیم دیاز در محوطه جریمه توسط VAR بررسی شد و داور خطای پنالتی اعلام کرد.  ژیرو در دقیقه 45+۱ این ضربه را به گوشه سمت چپ دروازه ورونا روانه کرد و گل اول میلان را به ثمر رساند. نیمه اول با برتری 1-0 میلان به پایان رسید.

1883505

در نیمه دوم بازی توسط دو تیم متعادل دنبال می‌شد تا اینکه دقیقه 72 ورونا موفق شد نتیجه بازی را تغییر بدهد. ارسال لازوویچ در محوطه جریمه به صورت عرضی به نزدیکی تیرک عمودی دروازه میلان را داویده فرائونی با ضربه سر قطع کرد و گل تساوی را به ثمر رساند.


میلان در آخرین بازی فصل با نتیجه 3-1 هلاس ورونا را از پیش رو برداشت.

میلان 3-1 هلاس ورونا: به افتخار زلاتان