ناجی میلان در دربی، دیدار با چلسی را از دست داد

اما حالا مشخص شده که مصدومیت این سنگربان سطحی نبوده و او دیدار هفته بعد روسونری در لیگ قهرمانان برابر چلسی را از دست خواهد داد. حتی برخی منابع مدعی شدند آسیب دیدگی مایک مانیان طولانی مدت بوده و او در بازی های ماه آینده میلان برابر امپولی و یوونتوس در سری آ نیز غایب خواهد بود.

به گزارش “ورزش سه”، مایک مانیان که در یک سال اخیر عملکرد درخشانی در ترکیب میلان داشته و همین چند هفته قبل مقابل اینتر فوق العاده ظاهر شد، در دیدار روز سه شنبه گذشته تیم ملی فرانسه برابر اتریش در ترکیب ثابت دیدیه دشان قرار گرفت. اما این سنگربان فرانسوی در نیمه اول مصدوم شده و بین دو نیمه جای خود را به آلفونسه دیویس داد. تیم ملی فرانسه اعلام کرد مایک مانیان دچار مصدومیت از ناحیه ساق پا شده و او برای طی روند خود به شهر میلان بازگشت. 

احتمال دارد شاهد دوری مانیان تا بازی روز 16 اکتبر میلان برابر ورونا باشیم و در این مدت سیپرین تاتاروسانو که فصل گذشته عملکرد مطمئنی نداشته و در شش مسابقه 10 گل دریافت کرد، جایگزین او درون دروازه میلان خواهد شد. مایک مانیان در ماه های اخیر در تلاش برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت تیم ملی فرانسه به جای هوگو لوریس بوده و این مصدومیت بد موقع، بی شک بدترین خبر ممکن برای او محسوب می شود.



منبع


مایک مانیان، دروازه بان فرانسوی میلان، دیدار این تیم در لیگ قهرمانان برابر چلسی را از دست خواهد داد.

ناجی میلان در دربی، دیدار با چلسی را از دست داد