ناگفته‌های زندگی هالند: از عشق به مسی تا زندگی راهبانه

مسی و آگوئرو
ستاره نروژی منچسترسیتی می‌گوید زمانی که نوجوان بوده، بیش از هر فوتبالیستی به لیونل مسی و سرخیو آگوئرو علاقه داشته. او در این باره به جی‌کیو گفت: «مسی و آگوئرو را دنبال می‌کردم. نه فقط به‌خاطر تکنیک فوتبالی، بلکه به‌خاطر ذهنیتی که داشتند. راستش را بخواهید من به‌خاطر سرعتی که داشتم اوایل در پست وینگر بازی می‌کردم؛ نه مهاجم مرکزی. نوجوان که بودم، رشدم آنقدر سریع بود که خیلی وقت‌ها باید درد بدنی را تحمل می‌کردم.»

هالند می‌گوید همیشه از لنزها و فیلترهای رنگ آبی استفاده می‌کند تا نگاه‌کردن به صفحه کامپیوتر و موبایل او را بی‌خواب نکند. ستاره نروژی می‌گوید وقتی استراحت می‌کند و خیلی از شب‌ها اینترنت را کاملا خاموش می‌کند. او در این باره گفت: «شب‌ها خوب خوابیدن برایم خیلی مهم است. مهمترین چیز در زندگی به نظرم خواب است. نه اینکه زیاد بخوابیم، نه، مسئله خوب خوابیدن است.»

1792939


ارلینگ هالند در مصاحبه با نشریه جی‌کیو اطلاعات جدیدی از زندگی شخصی‌اش فاش کرد که جالب‌توجه بوده است. از مراقبه و استراحت بدون اینترنت گرفته تا الگوبرداری از مسی و آگوئرو.

ناگفته‌های زندگی هالند: از عشق به مسی تا زندگی راهبانه


کد خبر : 1865486 |
28 دی 1401 ساعت 20:48 |
60.7K بازدید |

17
دیدگاه

وایکینگ منچسترسیتی بی‌صبرانه منتظر موفقیت‌های بزرگ است

منچسترسیتی
هالند که در این فصل برای سیتی در 18 مسابقه 21 گل به ثمر رسانده می‌گوید اولین هدفش این است که با سیتی قهرمانی در چمپیونزلیگ را جشن بگیرد. او به جی‌کیو گفت: «هرچه در توان داشته باشم خواهم کرد تا یکی از بازیکنان کلیدی سیتی باشم و با این تیم به جام برسم. هدف من این است که قهرمان چمپیونزلیگ بشویم و امیدوارم این اتفاق بیفتد.»

استراحت و مراقبه
ستاره 22 ساله نروژی فوتبال را تنها یک بازی فیزیکی نمی‌داند و بیش از آنچه از بازیکنی در سن و سال او انتظار می‌رود به روحیه و ذهنیت در این ورزش اهمیت می‌دهد. او در این مصاحبه گفت: «من برنامه منظمی دارم. خودم را آرام می‌کنم و سعی می‌کنم به چیزی فکر نکنم. از استرس بیزارم. هدف مراقبه این است که اگر استرس وارد زندگی بشود، آن را بیرون بیندازیم. این یک ایده شخصی است و برای من خیلی خوب کار می‌کند.»

تیم ملی نروژ
ارلینگ می‌گوید کسب موفقیت با تیم ملی کشورش نروژ هم از اهداف مهم او است. هالند در این مصاحبه گفت: «نروژ کشور خیلی کوچکی است که فقط 5.5 میلیون جمعیت دارد. ما کشور بزرگی نیستیم؛ ولی در جام جهانی می‌بینید که کشورهای کوچک هم می‌توانند دست به کارهای بزرگ بزنند. ما امیدواریم به جام جهانی 2026 صعود کنیم. این بزرگترین هدف من در تیم ملی است.»

او در مصاحبه‌ای با نشریه جی‌کیو از شرایطش در منچسترسیتی و تیم ملی نروژ می‌گوید، از علاقه‌اش به لیونل مسی و سرخیو آگوئرو پرده برداشته و می‌گوید مراقبه و استراحت بدون استفاده از اینترنت و شبکه‌های اجتماعی برایش لازم و مفید بوده است.

1792938

ستایش از بنزما
ارلینگ هالند می‌گوید کسب توپ طلا در آینده یکی از هدف‌های او است؛ اما فعلا عجله‌ای برای رسیدن به این هدف ندارد. او با ستایش از کریم بنزما، برنده اخیر توپ طلا، گفت: «بنزما این روزها 35 ساله است و بهتر از هر زمان دیگری در دوران فوتبالی‌اش بازی می‌کند. 12 سال بعد که همسن بنزما می‌شوم، امیدوارم نسبت به امروز فوتبالیست بهتری باشم.»



منبع

به گزارش “ورزش سه”، ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی، در مصاحبه اخیر خود ناگفته‌های جدیدی از زندگی خصوصی خود را فاش کرد که به‌شدت مورد توجه هواداران او قرار گرفته است. ستاره این روزهای دنیای فوتبال که نوید تولد یکی از بزرگان تاریخ این ورزش را می‌دهد، سبک زندگی خاص خود را دارد و معتقد است این سبک برای موفقیت در فوتبال کمکش می‌کند.