ناگلزمان: بگویم مهاجم نداریم، می‌گویید دلتنگ لوا شده


کد خبر : 1844145 |
26 شهریور 1401 ساعت 21:56 |
12K بازدید |

14
دیدگاه

یولیان ناگلزمان گفت: “امروز نمی توانم از هیچ بازیکنی به صورت خاص اسم برده و به شخص خاصی اشاره کنم. روند منفی اخیر خوب نیست و چیزهای زیادی باید تغییر کند. سپس خواهیم دید که از اینجا به بعد اوضاع چگونه پیش می‌رود. باید در مورد همه چیز، در خصوص خودم، وضعیت و همه چیز فکر کنم.

نبود یک مهاجم 9 کلاسیک در ترکیب بایرن مونیخ؟ اگر بگویم بله یا نه چه چیزی تغییر خواهد کرد؟ اگر پاسخم منفی باشد، مردم می گویند که او نمی خواهد مشکل را تشخیص دهد و اگر بگویم بله، می گویند دلش برای داشتن روبرت لواندوفسکی تنگ شده است. ما امروز فقط اریک چوپو موتینگ را به عنوان بازیکن شماره 9 را در لیست داشتیم، وگرنه مهاجم کلاسیک دیگری نداریم.

وقتی به آمار نگاه می کنم به این نتیجه می رسم که باید در بازی امروز برابر آگزبورگ پیروز می شدیم. بعد از اینکه عقب افتاده و گل اول را دریافت کردیم جریان بازی خیلی سخت شد. می توانستیم از فضای ایجاد شده پست مدافعان حریف برای بازی سازی و خلق موقعیت استفاده کنیم، اما تسلیم شدیم و این اتفاق رخ نداد. این روند نوید روزهای خوبی را برای ما به همراه نخواهد داشت.”



منبع


یولیان ناگلزمان، سرمربی جوان بایرن مونیخ، اذعان داشت تیمش در خط حمله مشکل داشته و مهاجم کلاسیکی در اختیار ندارد.

ناگلزمان: بگویم مهاجم نداریم، می‌گویید دلتنگ لوا شده

به گزارش “ورزش سه”، بایرن مونیخ که در سه مسابقه گذشته خود در بوندسلیگا به تساوی رسیده بود، امروز در خانه آگزبورگ با یک گل شکست خورد تا روند ضعیف این تیم در این فصل ادامه پیدا کند. یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ که اخیرا مورد انتقادات شدیدی قرار گرفته، اعتراف کرد شرایط این تیم چندان خوب نیست و در ادامه فصل موارد زیادی باید تغییر کند.