نجفی: فروغی از رنک یک به ۳۱ دنیا رسیده

مربی سابق تیم ملی تپانچه گفت: مدیر تیم‌های ملی رکوردهای ورزشکاران را در پایان دوره مربیگری من ثبت کرده است و همه چیز مشخص است. کمیته فنی که در زمان ما این همه مته به خش خاش می‌گذاشت الان کجا است که این همه رتبه‌های ورزشکاران پایین آمده و سکوت می‌کند.

1734440

وی افزود: من در کمیسیون مربیان بیشترین رای را آوردم. بعد هم با حضور ۹ نفر که ۵ نفر اصلی و ۴ نفر علی‌البدل بودند مجددا رای‌گیری شد و من با بیشترین رای به عنوان رییس کمیسیون انتخاب شدم. اکنون هم باید من مربیان حاضر در مجمع را انتخاب کنم. حداقل یکسال از این انتخاب نگذشته است و اگر می‌خواستند مرا حذف کنند باید مجددا رای‌گیری می‌کردند.

وی در ادامه گفت: به من می‌گویند توهین کرده‌ام و تحریک شده‌ام. من به کسی توهین نمی‌کنم، کسی هم مرا تحریک نکرده است. من ۷۰ سال سن دارم بچه نیستم که مرا تحریک کنند. روی حرفی هم که بزنم هستم. من هشت ماهی هست که در فدراسیون نیستم. تا حالا هم حرفی نزده‌ و یا مصاحبه‌ای نکرده‌ام. از حق خودم گذشتم اما اینبار این همه مسائل را نمی‌توانم هضم کنم. 

نجفی در پایان گفت: اولویت من همیشه پرچم کشور و موفقیت تیم ملی است. ۲۵ سال مربی تیم‌ ملی بودم و صادقانه خدمت کردم. خط قرمز و اولویت من تیم ملی است. چه من باشم یا نه مهم نیست. همه مربیان زحمت می‌کشند اما نتایج تیم ملی برای ما هم مهم است. 



منبع


پیشکسوت تیراندازی گفت: من با اکثریت آرا به عنوان رییس کمیسیون مربیان انتخاب شدم اما از برگزاری مجمع بی‌اطلاع بودم.

نجفی: فروغی از رنک یک به 31 دنیا رسیده

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از ایسنا، احمد نجفی سرمربی سابق تیم ملی تپانچه درباره مجمع سالیانه فدراسیون تیراندازی، اظهار کرد: یکسال نیست که به عنوان رییس کمیسیون مربیان انتخاب شده‌ام اما بی خبر از همه‌جا بودم. باید در مورد مجمع به من اطلاع می‌دادند و باید نفرات مربیان در مجمع را من انتخاب می‌کردم. برای این موضوع به فدراسیون نامه زدم که مبینی با من تماس گرفت و گفت شما رای نیاورده‌اید.


کد خبر : 1861944 |
09 دی 1401 ساعت 16:43 |
7 بازدید |

0
دیدگاه

به عنوان رئیس کمیسیون مربیان از مجمع بی‌اطلاع بودم

نجفی در ادامه به حضور دو مربی در تیم ملی تپانچه اشاره کرد و گفت: دو مربی را برای تیم ملی تپانچه انتخاب کرده‌اند. کجای دنیا این اتفاق مرسوم است. می‌گویند جعفرزاده حکم ندارد ولی پس چطور تیم به دو قسمت تقسیم شده است. در مسابقات کدام مربی قرار است کوچ کند و چه کسی تصمیم‌گیری خواهد کرد. از طرفی رکوردهای تیراندازان افت کرده و فروغی که در زمان مربیگری من رنک یک دنیا را داشت حالا به رده سی و یکم رسیده است.