نریمان‌جهان: با چشم باز ذوب‌آهن را انتخاب کردم


کد خبر : 1865825 |
30 دی 1401 ساعت 19:36 |
4.8K بازدید |

2
دیدگاه

دوست ندارم در مورد گذشته صحبت کنم


بازیکن سابق نفت مسجدسلیمان از جو حاکم بر باشگاه جدیدش راضی است و امیدوار است زیر نظر مربیان این تیم روزهای خوبی داشته باشد.

نریمان‌جهان: با چشم باز ذوب‌آهن را انتخاب کردم

نریمان‌جهان در مورد ناکامی نفت گفت: “دوست ندارم در مورد گذشته حرف بزنم اما چون می‌پرسید می‌گویم. شش هفته خوب نتیجه گرفتیم و بعدش باخت‌های تکراری سه هیچ، چهار هیچ… نمی‌خواهم در مورد تیم گذشته‌ام الآن صحبت کنم.”

نریمان‌جهان در مورد پیوستنش به ذوب گفت: “بله. من نیم‌فصل اول در نفت مسجدسلیمان بودم که قراردادم را فسخ کردم. اول فصل هم قرار بود به ذوب‌آهن بپیوندم که قسمت نبود و خدا را شکر که توانستم نیم‌فصل اضافه شوم و در خدمت تیم خوب ذوب‌آهن باشم. خوشحالم و امیدوارم روزهای خوبی در این تیم داشته باشم.”

بازیکن سابق تراکتور و پرسپولیس در مورد روند حاکم بر باشگاه ذوب‌آهن گفت: “ذوب‌آهن یک تیم ریشه‌دار و خیلی خوب است که همه می‌دانیم. جایگاه‌های خوبی داشته و در فینال آسیا بازی کرده و تیمی خوب و سازماندهی شده است که با چشم باز آن را انتخاب کردم و تیم ما خیلی بهتر خواهد شد و با بازیکنان و مربیانی که دارد، امیدوارم با یک برد خوب مقابل تراکتور کار خود را دنبال کنیم.”



منبع به گزارش “ورزش سه” سامان نریمان‌جهان، بازیکن تازه‌وارد تیم ذوب‌آهن که یک نیمه در ترکیب اصفهانی‌ها به میدان رفت، پس از بازی با حضور در میکسدزون، گفت‌وگوی کوتاهی با خبرنگاران داشت.

نریمان جهان در مورد بازی گفت: “دو تیم خوب بازی کردند. تیم ما هم خوب بازی کرد. ان‌شاءالله که در بازی‌های بعد جبران کنیم.”