نساجی مقابل گلری که با لباس جدید گل نمی‌خورد

بازگشت به اصفهان و اینبار حضور در سپاهان هدف دیگری بود که رشید مظاهری آن را طی کرد اما آنجا نیز شرایط به شکلی که پیش بینی می‌کرد دنبال نشد و همین مساله عاملی شد تا بار دیگر تصمیم به جدایی و قطع همکاری بگیرد. در میان پیشنهاداتی که مظاهری در پنجره زمستانی دنبال می‌کرد، در نهایت با پیکان به توافق دست یافت. او طی دو بازی اخیر در ترکیب این تیم اما نشان داد که قصد دارد بار دیگر شرایط خوب گذشته را دنبال کند. دو بازی و دو کلین شیت، همان اتفاقی بود که مجتبی حسینی نیز به پشتوانه آن، اقدام به جذب رشید مظاهری کرد.


رشید مظاهری در بازگشت دوباره خود توانسته شرایط مناسبی را در تیم جدیدش دنبال کند.

نساجی مقابل گلری که با لباس جدید گل نمی‌خورد

گلر خودروسازان اکنون بعد از تقابل با مس کرمان و نفت مسجدسلیمان که به واسطه تجربه خود توانست دو کلین شیت ثبت کند، اکنون برای اولین بار بهمراه این تیم مهیای بازی خارج از خانه می‌شود. جایی که باید در تقابل با خط هجومی نساجی که طی دو بازی اخیر به نتیجه مطلوبی دست نیافته، به دنبال ادامه روند گل نخوردن تیمش باشد. او قادر خواهد بود اینبار در تقابل با علیرضا حقیقی و تیم حمید مطهری، بار دیگر در قامت گلری تسلیم نشدنی ظاهر شود؟



منبع


کد خبر : 1869023 |
18 بهمن 1401 ساعت 12:33 |
772 بازدید |

0
دیدگاه

مظاهری به دنبال سومین کلین شیت اینبار در قائمشهر

به گزارش “ورزش سه”، مظاهری که روزگاری توانسته بود در قامت گلری باتجربه و باکیفیت حتی حضور در تیم ملی و رقابت در کنار دیگر دروازه‌بانان را تجربه کند، طی فصول اخیر شاید تصمیمات اشتباهی داشت که مانع از طی شدن مسیر پیشرفتی که دنبال می‌کرد، شده باشد.

خروج ناگهانی از تراکتور در روزهایی که توانسته بود با این تیم نمایش درخشانی از خود به جا بگذارد و کوچ به استقلال برای اینکه هدف حضور بهتری در اردوهای تیم ملی داشته باشد، یک هدف بزرگ برای وی محسوب می‌شد. اما در استقلال ناگهان همه چیز علیه او شد و رفته رفته از ترکیب اصلی آبی‌پوشان هم دور شد. دور شدنی که البته بیشتر فنی نبود و به دلیل مسائلی غیرفوتبالی که تمرکز او را برهم زده بود رقم خورد.