نظرسنجی: جام جهانی ۲۰۲۲ به کدام تیم می‌رسد؟

جذاب‌ترین سوژه جام در پایان دور اول مرحله گروهی، پیش‌بینی قهرمان جام جهانی است. شما کاربران سایت ورزش سه می‌توانید پیش‌بینی خودتان از قهرمان جام جهانی قطر 2022 را در قسمت نظرات ثبت کنید تا با سایر خوانندگان سایت به اشتراک گذاشته شود.



منبع

تیم سوم جام جهانی گذشته با مجموعه‌ای از ستاره‌های تراز اول فوتبال اروپا، در اولین بازی خود مقابل کانادا چندان مقتدر ظاهر نشد اما بر کسی پوشیده نیست دی‌بروینه و یارانش در بلژیک یکی از بهترین تیم‌های فوتبال جهان را در اختیار دارند و از هیچ تلاشی برای قهرمانی در این جام، دریغ نمی‌کنند.

دومین عملکرد شگفت‌انگیز جام را انگلیس رقم زد. سه‌شیرها در حالی که ایران را به عنوان تیم اول آسیا مقابل خود می‌دیدند، با نتیجه شش بر دو به برتری رسیدند تا آنها هم به واسطه اسکواد عمیق و قدرتمند‌شان، از مدعیان اصلی جام محسوب شوند.

مصدومیت‌های متوالی و ناگهانی پیش از شروع جام جهانی هم نتوانست مدافع عنوان قهرمانی را از شمایل یک مدعی جدی دور کند. تیم دوست‌داشتنی دیدیه دشان با چهار گل، آخرین تیم راه‌یافته به جام جهانی را در هم کوبید تا امباپه در کنار سایر بازیکنان “اکیپ” برای رسیدن به دومین جام جهانی امیدوار شود.

در این بین، قرعه متحمل شدن نخستین شگفتی جام به نام آرژانتین افتاد. هروه رنار و تیم یک‌دستش در یکی از بزرگ‌ترین درام‌های تاریخ جام‌های جهانی موفق شدند بازی یک بر صفر باخته را مقابل قهرمان بی‌شکست آمریکای جنوبی به برد دو بر یک بدل کنند. نتیجه‌ای که مسی و هم‌تیمی‌هایش را در شوکی عجیب فرو برد و البته، پایین‌آمدن احتمال قهرمانی آرژانتین در سایت‌های آنالیز جام را به دنبال داشت.

یک روز بعد، نوبت به آلمان رسید. هانسی فلیک و تیم ترسناکش با آن میل به هجوم وحشتناک، در مقابل ژاپن متحمل شکست شد تا حالا به واسطه هم‌گروهی با اسپانیای قدرتمند انریکه، بیم حذف زودهنگام از جام را به جان هوادارانش انداخته باشد.

به گزارش “ورزش سه” با پایان دور اول مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر، حالا طرفداران فوتبال و کارشناسان تحلیل دقیق‌تری از  مدعیان جدی قهرمانی در این تورنمنت دارند.

در بین مدعیان سنتی جام جهانی، به طور قطع بهترین عملکرد را می‌توان به تیم ملی اسپانیا نسبت داد. جایی که شاگردان لوئیز انریکه در یکی از یک‌طرفه‌ترین بازی‌های تاریخ جام جهانی، کاستاریکا را با هفت گل در هم کوبیدند تا خط و نشانی جدی برای تمام مدعیان جام کشیده باشند.

البته که برزیلی‌ها به صورت پیش‌فرض مدعی اول قهرمانی در هر تورنمنتی هستند. تیته با تیمی مملو از ستاره، نمایشی قابل قبول داشت و با یک جین وینگر و مهاجم مهارنشدنی، صربستان را مقهور قدرت خود کرد تا عزم جزم سلسائو برای رسیدن به جام قهرمانی بعد از 20 سال به چشم بیاید.


کد خبر : 1855394 |
04 آذر 1401 ساعت 11:56 |
1.4K بازدید |

0
دیدگاه

از اسپانیا و انگلیس تا فرانسه و برزیل

آخرین فرصت رسیدن به بزرگ‌ترین افتخار تیمی ورزش فوتبال، یک پرتغال را متحد کرده تا کریستیانو رونالدو با قهرمانی در جام جهانی نامش را در تاریخ فوتبال جاودانه‌تر کند. سی‌آر‌هفت شب گذشته در پنجمین جام جهانی خودش هم موفق به گلزنی شد و البته با هم‌تیمی‌های نامی و مطرحش از هر زمان دیگری به تصاحب جام امیدوارتر است.


هشت مدعی اصلی قهرمانی در قطر حالا از موقعیت خود نسبت به سایر رقبا برای قهرمانی در جام جهانی قطر به درک بهتری رسیدند.

نظرسنجی: جام جهانی 2022 به کدام تیم می‌رسد؟