نظرسنجی: غول فوتبال اروپا از جام جهانی کنار می‌رود؟

شما مخاطبین سایت ورزش سه می‌توانید پیش‌بینی خودتان در خصوص سرنوشت آلمان در این جام را در قسمت نظرات ثبت کرده تا در سریع‌ترین زمان با سایر کاربران به اشتراک گذاشته شود.



منبع


کد خبر : 1855181 |
02 آذر 1401 ساعت 22:02 |
43.9K بازدید |

29
دیدگاه

باورکردنی نیست؛ فلیک و ستاره‌هایش در آستانه حذف

البته اگر ژاپن مقابل کاستاریکا موفق به پیروزی نشده و آلمان هم از اسپانیا شکست نخورد، در آن حالت با توجه به پیروزی احتمالی اسپانیا مقابل سامورایی‌ها، مانشافت می‌تواند با یک پیروزی پرگل مقابل کاستاریکا، به لطف تفاضل گل بهتر از گروه E رقابت‌ها صعود کند.

در شرایطی که در پایان دور اول مرحله گروهی، آلمان بدون امتیاز در رده سوم جدول جای گرفته و در هفته دوم مسابقات باید به مصاف اسپانیا برود، از همین الان بسیاری از فوتبال‌دوستان آلمان را حذف شده بزرگ جام قلمداد می‌کنند.

با توجه به جدول رده‌بندی، اگر آلمان در پیروزی مقابل اسپانیا ناکام بماند و در سوی دیگر ژاپن کاستاریکا را شکست دهد، به احتمال قریب به یقین، باید با جام جهانی 2022 قطر خداحافظی کند.

به گزارش “ورزش سه” شکست ناباورانه آلمان در برابر ژاپن در گام نخست حضورش در جام جهانی 2022 در کنار پیروزی خوفناک اسپانیا مقابل کاستاریکا تردیدها پیرامون شانس صعود آلمان از مرحله گروهی را به بالاترین حد ممکن رساند.


شروع ناامیدکننده آلمان در جام جهانی 2022 در کنار تیم ترسناک انریکه، بسیاری از هواداران مانشافت را از صعود به دور بعد مایوس کرده است.

نظرسنجی: غول فوتبال اروپا از جام جهانی کنار می‌رود؟

نمایش استثنایی شاگردان انریکه مقابل کاستاریکا باعث شده تا کمتر کسی احتمال شکست لاروخا مقابل مانشافت را متصور باشد و در آن سوی گروه هم، ژاپنی که آلمان را در یک بازگشت ویژه غافل‌گیر می‌کند، بعید است نتواند از پس کاستاریکایی بر بیاید که مقابل اسپانیا حتی یک شوت به سمت دروازه هم نداشته است.

آیا آلمان با ستاره‌هایی چون نویر، کیمیچ، مولر، سانه، گنبری، هاورتز راهی به دور بعد پیدا می‌کند؟