نعمتی: هوادار مُشت زد، پنالتی من را گرفتند!

او درباره اعلام دو پنالتی به سود هوادار ابراز کرد: هوادار تیم خوبی نشان داد و واقعا تلاش کردند، اما فقط یک گل پنالتی زدند که همان هم درست نبود و باید بازی سه بر صفر می‌شد.


مدافع پرسپولیس با انتقاد از تصمیم داور در اعلام پنالتی به سود حریف، مدعی است که بازیکن هوادار مرتکب خطا شد.

نعمتی: هوادار مُشت زد، پنالتی من را گرفتند!

نعمتی درباره فینال جام حذفی مقابل استقلال گفت: از فردا تمام تمرکزمان را روی دربی می‌گذاریم و از این بازی استقلال می‌کنیم تا یک برد دیگر به دست بیاوریم و دومین جام را به هواداران‌مان بدهیم.



منبع

مدافع چپ پرسپولیس در خصوص اینکه خطای هند او در صحنه اعلام دومین پنالتی هوادار گرفته شد، ابراز کرد: حتی یک کارشناس هم این صحنه را پنالتی نمی‌گیرد چون قبل از برخورد توپ به دست من، بازیکن هوادار آن را مُشت کرد و باید خطای هند او گرفته می‌شد، اما یک پنالتی بی‌دلیل را برای هوادار گرفتند.


کد خبر : 1939917 |
04 خرداد 1402 ساعت 21:53 |
2.4K بازدید |

0
دیدگاه

به گزارش “ورزش سه”، علی نعمتی پس از نمایش موثر در هفته‌های گذشته که منجر به قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر شد، امروز هم مدافع چپ ثابت سرخ‌پوشان در دیدار نیمه نهایی جام حذفی مقابل هوادار بود که دومین پنالتی حریف با خطای هند بحث‌برانگیز او رخ داد.

نعمتی در پایان این دیدار عنوان کرد: نمایش خوبی داشتیم و همه بچه‌ها همدل بودند تا پس از قهرمانی در لیگ برتر، این بازی را هم با برد تمام کنیم تا شانس گرفتن دومین جام را هم داشته باشیم. شروع عالی داشتیم و خوشبختانه توانستیم با دو گل زودهنگام خودمان را در مسیر برد و صعود قرار دهیم.