نمایش دو خرید جدید بارسا با مهارت بسکتبال (عکس)

جلسه تمرینی امروز بارسا با هدف ریکاوری بازیکنان بعد از بازی دیشب انجام شد. با توجه به اینکه جو این جلسه کمتر سخت‌گیرانه بود دو ستاره جدید بلوگرانا، رافینیا و ژول کنده، از فرصت استفاده کردند تا مهارت‌هایشان در ورزش بسکتبال را به بازیکنان این تیم نشان دهند.


کد خبر : 1842112 |
13 شهریور 1401 ساعت 20:05 |
923 بازدید |

0
دیدگاه

ژول کنده آغازگر مسابقه پرتاب‌های سه امتیازی بود و از هم‌تیمی‌هایش خواست اگر می‌توانند او را شکست دهند مقابل حلقه بسکتبال حاضر شوند. تنها کسی که پا پیش گذاشت رافینیا، ستاره برزیلی بارسا بود که امسال تابستان از لیدز به این تیم پیوست.

در ادامه تمرین امروز بارسلونا ژاوی تنها بر انجام تمرینات سبک بدنی و ریکاوری بازیکنانش نظارت داشت. مشخص بود که سرمربی بارسا نمی‌خواهد بعد از پیروزی شیرین دیشب به بازیکنانش که سفر به بارسلون را هم پشت سر گذاشته‌ بودند سخت بگیرد.



منبع

به گزارش “ورزش سه”، بارسلونا که دیشب در خانه سویا موفق شد با ارائه یک بازی تماشایی حریف را با نتیجه 3-0 شکست دهد ساعاتی پیش اولین تمرین خود را در مجموعه تمرینی این باشگاه برگزار کرد.


اولین تمرین بارسلونا بعد از پیروزی دیشب مقابل سویا در حالی برگزار شد که دو ستاره جدید این تیم مهارت‌های خود در یک ورزش دیگر را به رخ هم‌تیمی‌هایشان کشاندند.

نمایش دو خرید جدید بارسا با مهارت بسکتبال (عکس)