نگرانی بزرگ برزیل: نیمار را از دست دادند؟ (عکس)


نیمار در جریان دیدار برزیل و صربستان که با پیروزی 2-0 سلسائو به پایان رسید مصدوم شد و با چشم‌های گریان زمین مسابقه را ترک کرد.

نگرانی بزرگ برزیل: نیمار  را از دست دادند؟ (عکس)

وقتی سوت پایان بازی به صدا درآمد نیمار لنگ لنگان راهی تونل ورزشگاه شد و منتظر نماند تا در زمین چمن استادیوم لوسیل این پیروزی را با دیگر هم‌تیمی‌هایش جشن بگیرد. پزشک اول تیم برزیل، دکتر رودریگو لاسمار، نیمار را در تونل ورزشگاه همراهی می‌کرد.



منبع

از لحظاتی بعد تیم پزشکی برزیل دور نیمار جمع شده بودند و روند رسیدگی به آسیب‌دیدگی او آغاز شده بود. اما تصاویری که برخی رسانه‌های برزیلی منتشر کردند نشان می‌دهد که نیمار از احتمال جدی بودن آسیب‌دیدگی‌اش و از دست دادن بازی‌های بعدی جام جهانی به شدت نگران و ناراحت است.

به گزارش “ورزش سه”، با اینکه برزیل موفق شد اولین دیدار خود در جام جهانی قطر را با پیروزی 2-0 مقابل صربستان به پایان برساند ولی یکی از نگرانی‌های سلسائو در این بازی مصدوم شدن ستاره بزرگش نیمار بود.


کد خبر : 1855366 |
04 آذر 1401 ساعت 00:39 |
16K بازدید |

2
دیدگاه

نیمار در دقیقه 79 به خاطر اینکه دردی که احساس می‌کرد غیر قابل تحمل شده بود به نیمکت برزیل اطلاع داد که باید تعویض شود. او با چشمهای گریان زمین را ترک کرد تا آنتونی به جایش وارد زمین شود. بلافاصله دوربین‌ها نیمار را در حالی روی نیمکت نشان دادند که او پیراهنش را روی صورتش کشیده بود تا احتمالا اشک‌هایش در تصاویر تلویزیونی دیده نشود.